bandreas Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Litt det samme som han over her, man trenger bare å kjøpe WoW Pre-TBC online (f.eks.) og få char'n din opp til lvl 59.9 og så føre den over? Men dvs at det koster deg litt over 250 kr for å lage en ny alt da? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du kan jo levle så mange du vil da, trenger ikke migrere de over heller om du heller vil ha to kontoer. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg tenkte mer at kostnadene vil bli 15 euro (120ish kr) for å oppgradere til en ekte wow konto, og så 20 euro (160ish kr) for å føre den tilbake til main konto. Hvis det er dette som er ønsket? Litt teit men Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg synes det er verdt det når jeg slipper å bruke så mange timer ekstra på å levle. Kunne sikkert jobba hos morfar de timene jeg "sparer" å tjent ti ganger så mye. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 jojo, det er jo sant. Kommer jo ann på hvordan man ser på det Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Bruke 12 timer average per alt til 60, eller bruke 3-4 days /played. Nå personlig tjener jeg mer enn 250 kroner over 72 timer, vet ikke med deg men Jobbe 2 timer ekstra eller grinde wow 72 timer ekstra? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Bruke 12 timer average per alt til 60, eller bruke 3-4 days /played. Nå personlig tjener jeg mer enn 250 kroner over 72 timer, vet ikke med deg men Jobbe 2 timer ekstra eller grinde wow 72 timer ekstra? valget er jo rimelig obvious, btw må levle locken min snart Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Funker dette på frozen accounts også eller?=P Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Nei, Refer-A-Friend fungerer bare på helt nye accounts laget med RAF-serial keys, som sendes fra main accounten. Endret 7. september 2008 av rollersnaeks Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Ok, så jeg kan foreksempel invite meg selv fra hovedkontoen min(Konto 1 som har 3 level 70..) så lager jeg en konto trail konto fra invitasjonen (Konto 2) så når jeg kjøper 2 måneder på den kontoen så blir konto 1 og 2 linket sammen(Eller er d 3x xp fra første stund?) Så får jeg en kamerat til og booste meg? Edit: Må det være TBC og TBC konto eller kan det være preBC og TBC kontoer? Endret 7. september 2008 av Raytee Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Riktig bortsett fra at trippel XP får du fra første stund, selv når accounten fortsatt er trial. Kan være TBC pluss vanilla. Endret 7. september 2008 av rollersnaeks Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Har fått begynt såvidt nå Fungerer jo bra, bortsett fra det at den som follower "lagger" litt Gikk fra level 10 til nesten 13 på ett kjapt dm run, så kan forestille meg at sm farming er tingen når man kommer inn der (= Hvilken level kommer man inn i stockades btw? Lenke til kommentar
pydi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Har fått begynt såvidt nå Fungerer jo bra, bortsett fra det at den som follower "lagger" litt Gikk fra level 10 til nesten 13 på ett kjapt dm run, så kan forestille meg at sm farming er tingen når man kommer inn der (= Hvilken level kommer man inn i stockades btw? 15, anbefale å gå der med en gang du har sjans, tar under 5 min å cleare hele greien med mage, gikk fra 15 til 25 der, går sykt fort Endret 7. september 2008 av pydi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe alt om ikke så lenge, Men har ikke mulighet for å migrere.. Hvordan er det å dualboxe 2x rogues? Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Dualboxe rogues er vel ikke like enkelt som casters med tanke på delay osv.. Main characteren kommer til moben og ''follow'' characteren står litt lengere bak og er to far away. Men det kan sikkert gå vist du øver litt . Edit: Prøv med Trail accounts. Endret 7. september 2008 av Raytee Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Jeg prøver dette også. Men jeg har ett problem Har 3 kontoer. ble invita av en venn, men så invita jeg konto nr 3 fra konto nr 2 (som ble invita av en annen). Når jeg booster lowbiene via konto nr 1 som er 70 (som garantert ikke er linket med noen av de andre). får konto nr 2 bonusXP, mens konto nr 3 ikke får... Er konto nr 2 og 3 uten nr 1, får begge bonus XP. Endret 8. september 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Cocho Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har noen venner i klassen som gjorde dette også. Skal vist være DIGG!, men de gjøre det da på den måten at begge startet i lvl 1. Så de lvl sammen fra starten av. Dette er jo en mulighet også da. Virker litt kjekkere å spille når en kan spille sammen med en kompis? ^^ Jeg tror ikke jeg orker å starte på nytt bare for å få 3x XP, men det frister litt da. Satser på å powerlvl alene som jeg har gjort fram til nå (= Skal uansett følge med på hva folk sier om Raf framover ^^ GL! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg prøver dette også. Men jeg har ett problem Har 3 kontoer. ble invita av en venn, men så invita jeg konto nr 3 fra konto nr 2 (som ble invita av en annen). Når jeg booster lowbiene via konto nr 1 som er 70 (som garantert ikke er linket med noen av de andre). får konto nr 2 bonusXP, mens konto nr 3 ikke får... Er konto nr 2 og 3 uten nr 1, får begge bonus XP. Den som booster kan ikke være linket med noen av de to rekrutterte accountene. Dette har blitt nevnt flere ganger bakover i tråden. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Så med andre ord: Jeg = 70 RAF meg= 1 jeg er i gruppe med megselv og drar low levelen gjennom en instance. Da får low levelen ALL xpx3 ikke sant? ikke noe penalty eller må jeg ha en player til på samme level for at dette skal fungere? Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Så med andre ord: Jeg = 70 RAF meg= 1 jeg er i gruppe med megselv og drar low levelen gjennom en instance. Da får low levelen ALL xpx3 ikke sant? ikke noe penalty eller må jeg ha en player til på samme level for at dette skal fungere? Characterene må vera lik level. Så ; Jeg = 70 RAF meg = 1 = vanlig Xp Jeg = 1 RAf meg = 1 = 3*XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå