DisplayName123 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Seed of Corruption. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Prot pala > alt. Warlock med voidwalker og SoC funker også knall. Er ikke Warlock litt fælt mtp. at SoC gjør 300dmg elns når du har veldig mange targets? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Litt færre targets per omgang? Trenger jo ikke å gå rett på Mograine og ta hele Cath i en omgang. Det er jo heller ikke noe stress å specce destruction for Shadowfury for litt ekstra knall. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ser jo at prot palla er win, fordi du kan pulle absolutt alt ca og nuke shaiten ut av det. Men en frost mage med ice barrier oppe kan vel pulle greie mengder og aoe'e det og Satser på mage i første omgang, så får vi se hvor langt det rekker. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Problemet med alle andre aoeklasser enn paladin er at etter et visst antall targets blir skade tatt for stor og skade ut for liten. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 kan frostkite som mage da Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hjelper ikke når du går oom eller blir burstet fordi de tar deg igjen. Møter du for mange targets blir damagen din nerfet med gud vet hvor mange prosent. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Tbh, Pala>Warr>AOE cloth>w/e Full geara warr som meg kan knuse gjennom alt veldig veldig fort Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har prøvd både mage og warrior til boosting, og frem til ca. SM så går mage veldig bra, men etter det begynner magen å ta for mye damage, så fra ZF lønner det seg nok med warrior.. (Eller paladin da, har ikke testa med paladin selv) Men på lavlevelinstancene anbefaler jeg mage:) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg knertet min første lvl?? rogue, begge gangene han prøvde å ganke Multibox vinner Lenke til kommentar
kafan Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har ikke fulgt med på denne recruit-tingen. Dere som booster. Opprettet dere en ny konto og lagde en char for så å sendte invite til en tredje eller var utgangspunktet deres opprinnelige konto ? Når dere har nådd målet, flytter dere da karakterene tilbake til main konto ? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ding 59.99 på 3 hours og 31 minutes /played Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Håper det innebar granting! hvis ikke, gief metode! jeg og en kompis driver å RaF levler nå, og har kommet til 46. Hvilke instancer burde vi ta frem til 60 da? Booster med warrior, og kompisen min er resto druid, så han kan heale litt hvertfall^^ Bør vi gå BRD? Evt strat/scholo? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Får ikke noe xp etter lvl 20 jeg, må man oppgradere konto for å kunne gå over lvl 20? Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har ikke fulgt med på denne recruit-tingen. Dere som booster. Opprettet dere en ny konto og lagde en char for så å sendte invite til en tredje eller var utgangspunktet deres opprinnelige konto ?Når dere har nådd målet, flytter dere da karakterene tilbake til main konto ? 1.5 bars igjenn, og du kaller det 59.99? Bandreas, jepp, trials kan ikke expe over lvl 20 Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har ikke fulgt med på denne recruit-tingen. Dere som booster. Opprettet dere en ny konto og lagde en char for så å sendte invite til en tredje eller var utgangspunktet deres opprinnelige konto ?Når dere har nådd målet, flytter dere da karakterene tilbake til main konto ? Lurer og på hvordan dere har gjort det med recruit greiene sikkert ikke rakettforskning men Lenke til kommentar
PcT Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har ikke fulgt med på denne recruit-tingen. Dere som booster. Opprettet dere en ny konto og lagde en char for så å sendte invite til en tredje eller var utgangspunktet deres opprinnelige konto ?Når dere har nådd målet, flytter dere da karakterene tilbake til main konto ? 1.5 bars igjenn, og du kaller det 59.99? Bandreas, jepp, trials kan ikke expe over lvl 20 Care da, lvlet av å levere start questet til hfp =p Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Okei har tenkt å prøve ut dette her jeg også nå, det er altså slik at det eneste jeg trenger å gjøre er å kjøpe en standard wow til, recruit a friend, registrere den kontoen, for så å multiboxe opp til level 60? Men da får jeg ikke den grant a level bonusen? Hadde vært VELDIG fint om noen hadde giddi å lagd en guide til hvordan man skal gjøre det i førsteposten eller evt en ny topic Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg trenger bare vanilla WoW på trial kontoen også overføre characteren til min hovedkonto MED TBC, right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå