Gå til innhold

Recruit a friend vinner :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd både mage og warrior til boosting, og frem til ca. SM så går mage veldig bra, men etter det begynner magen å ta for mye damage, så fra ZF lønner det seg nok med warrior.. (Eller paladin da, har ikke testa med paladin selv)

Men på lavlevelinstancene anbefaler jeg mage:)

Lenke til kommentar

Har ikke fulgt med på denne recruit-tingen. Dere som booster. Opprettet dere en ny konto og lagde en char for så å sendte invite til en tredje eller var utgangspunktet deres opprinnelige konto ?

Når dere har nådd målet, flytter dere da karakterene tilbake til main konto ?

Lenke til kommentar

Håper det innebar granting! hvis ikke, gief metode!

jeg og en kompis driver å RaF levler nå, og har kommet til 46. Hvilke instancer burde vi ta frem til 60 da? Booster med warrior, og kompisen min er resto druid, så han kan heale litt hvertfall^^

Bør vi gå BRD? Evt strat/scholo?

Lenke til kommentar
Har ikke fulgt med på denne recruit-tingen. Dere som booster. Opprettet dere en ny konto og lagde en char for så å sendte invite til en tredje eller var utgangspunktet deres opprinnelige konto ?

1.5 bars igjenn, og du kaller det 59.99? :p

Bandreas, jepp, trials kan ikke expe over lvl 20

Lenke til kommentar

Lurer og på hvordan dere har gjort det med recruit greiene sikkert ikke rakettforskning men :p

Lenke til kommentar

1.5 bars igjenn, og du kaller det 59.99? :p

Bandreas, jepp, trials kan ikke expe over lvl 20

Care da, lvlet av å levere start questet til hfp =p

Lenke til kommentar

Okei har tenkt å prøve ut dette her jeg også nå, det er altså slik at det eneste jeg trenger å gjøre er å kjøpe en standard wow til, recruit a friend, registrere den kontoen, for så å multiboxe opp til level 60?

Men da får jeg ikke den grant a level bonusen?

Hadde vært VELDIG fint om noen hadde giddi å lagd en guide til hvordan man skal gjøre det i førsteposten eller evt en ny topic :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...