decophly Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Dualbox med to mager på Stormscale! Blir litt kjedeligt å levle to characters. Likte bedre å levle en og en, si man får mer "særpreg". Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Hms, er keen på å lage en warlock på Ravencrest, men aner ikke hvem jeg skal gjøre det med... :\ Endret 30. august 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg vil ha retripaladin. :< Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Levler en boomkin og en lock atm selv. Paladin og Hunter etter de to :> Kan jo velge og vrake til WotLK. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Nesten level 40 nå med warrior og shaman. Starta i går rundt 14-tiden tror jeg. Sov fra klokka 1 til 9 i tillegg. 20 minutter per level nå omtrent. Forøvrig er bildet fra i går, men allikevel. Jeg starta nettopp opp igjen med WoW, så UI er ikke mye å skryte av. Er på Dunemaul. Endret 31. august 2008 av rollersnaeks Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) ehh, jeg kan virke litt lat, noe jeg er.. menmen. Er det noen som har/kan lage en liten.. ehm "guide" fra hvor jeg laster ned keyclone/multibox program til hvordan jeg skal sette det opp og det angående accounts osv hvis det ikke er veldig mye stress og hvor lenge varer Recruit a Friend? Endret 31. august 2008 av Andum Lenke til kommentar
LureCowboy Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) ehh, jeg kan virke litt lat, noe jeg er.. menmen. Er det noen som har/kan lage en liten.. ehm "guide" fra hvor jeg laster ned keyclone/multibox program til hvordan jeg skal sette det opp og det angående accounts osv hvis det ikke er veldig mye stress og hvor lenge varer Recruit a Friend? To kjappe video tutorials http://vboxing.net/v/index.php?q=node/87 keyclone http://solidice.com/keyclone/db/keyclone_current.exe Raf varer i 90 dager Endret 31. august 2008 av LureCowboy Lenke til kommentar
jvik Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg kjører priest/lock (linked) og en venn kjører rogue/hunter (linked), så booster han med Paladin (ikke linked). Level 44 nå med ca 9 timer played. Stikker til ZF nå straks, så blir vi vel der til rundt 52 før vi gjøre noen quests opp til 58. Grei skuring med to level 60 på en helg Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Gjør Hinterlands før questene blir grå, drøy xp på no-time! Lenke til kommentar
decophly Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Blitt lei av å se personer som levler VELDIG fort grunnet boost. JEG OG VIL. -_- Levlingen er ikke slik den var før, selv om jeg bruker veldig lang tid - så var det mye gildere før! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg kjører priest/lock (linked) og en venn kjører rogue/hunter (linked), så booster han med Paladin (ikke linked). Level 44 nå med ca 9 timer played. Stikker til ZF nå straks, så blir vi vel der til rundt 52 før vi gjøre noen quests opp til 58. Grei skuring med to level 60 på en helg kan du forklare nærmere ? Lenke til kommentar
jvik Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg sendte invite til meg selv slik at Konto A og B ble linket. Samme gjorde en venn av meg, så bruker han sin paladin som er på en egen konto (ikke linket til meg eller han). Da er vi 5 stk i gruppa, slik at vi får både group og trippel XP. I ZF nå er det 500-525 XP per mob Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 zf er ? og hvilken level er paladinen Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg sendte invite til meg selv slik at Konto A og B ble linket. Samme gjorde en venn av meg, så bruker han sin paladin som er på en egen konto (ikke linket til meg eller han). Da er vi 5 stk i gruppa, slik at vi får både group og trippel XP. I ZF nå er det 500-525 XP per mob Hvis jeg er linka med en person, og han er linka med en annen. Kan jeg da booste de to i ZF (Med min 70 warlock) slik at de får trippel xp? Eller funker ikke det fordi jeg er linka med han ene og er mye høyere lv en han? Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Anbefaler SM Cathedral på det aller høyeste. (fra level 20 til 4x) Stakk dit på level 24, men noterer meg at man kan begynne på 20 allerede, skal jeg gjøre neste gang. - Jeg bruker 10 minutt per level for øyeblikket på level 28. - Jeg dreper hele Cathedral på 2 pulls. (Paladin, eneste AE classen som funker) - Jeg dreper så fort at jeg må vente på instance reset. (ikke verre enn 10-20min AFK) Min cycle de første 40 levlene på neste to characters kommer til å se slik ut: 1-8 Powerqueste (kun kill quests) 8-18 Ragefire Chasm 18-20 Grinde utenfor SM 20-4x Scarlet Monastery Du får vell ikke xp i Scarlet monatery når du er lvl 20, for da er det over grensen. Vises som ??. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Joda, SM funker fint fra 20 og opp. Utrolig kjedelig uten solid AoE, det skal være sagt. Har fått warlockene mine til 46 nå, på 70 blir det voidwalker-pulling + SoC. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ok, jeg skal nå lage accounts (er ikke sikker på om jeg gidder å multiboxe, booster meg selv bare) og det første jeg gjør er å lage en trial account ikkesant? for det funker, og da kan jeg bare spille på den i 10 dager, så jeg må klare å lvle til, ja si 60 på 10 dager. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Nå må du ikke gå i fella med å linke konto A med konto B, og du skal booste konto B med konto A. Da får du ikke trippel-xp. Slik forstod jeg det? Jepp, invite en "venn" til trial, også oppgradere du den. Men tror ikke du kan levle over level 10 med en trial account? Du må oppgradere den. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Du kan bli max level 20 på en trial account, du kan ikke trade, eller invite til parties:) Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Jeg har 2 accounts fra før av da (begge er det en 70'r på, den ene er det en 70 ally mens den andre en 70 horde) så da kan jeg jo bare bruke en av de to og sende en inv til en "venn" og bruke den tredje accounten til å booste med? ok, jeg har lest litt nå, og etter det jeg har skjønt så må man etter 10 dager oppgradere, men er det sånn at man kan lvle mer enn til 20 de første 10 dagene så lenge det er nye inv a friend? jeg er skikkelig confused for å være ærlig:S Endret 31. august 2008 av Andum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå