PSV Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ser at det er flere som har Level 59.x characters her, forsvinner all evne til å grante levels når man får første character til 60? (Dvs. på andre characters enn den som dinger 60) Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vi tapte vel en god 9 timer ellernoe siden vi ikke starta med instance boost før 27 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 PcT: Gjør dere instancequestene? Blant annet fra BFD så kan man plukke opp alle questene enten rett utenfor eller i instancen og de utgjør 2 levler, lol. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Er det så mye bedre å booste? Ville gjerne hatt en ny level 60/70 på main accounten, hvor jeg har level 70's - noe som jeg nesten kan glømme viss jeg skal booste 2 andre accounts, også booste mainen igjen. Eller? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 PcT: Gjør dere instancequestene? Blant annet fra BFD så kan man plukke opp alle questene enten rett utenfor eller i instancen og de utgjør 2 levler, lol. Vi tar quests som er lette å få tak i og gjøre. Er veldig bra xp fra instances quests, men er ikke verdt å loke i 1 time for å gjøre dem Fra ZF questsa får vi 100k xp fra de 3 questsa worth doing. (Gahz rila, scarabs og troll temper, resten er bare lok tbh, har mallet på warriorn så) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 PcT: Gjør dere instancequestene? Blant annet fra BFD så kan man plukke opp alle questene enten rett utenfor eller i instancen og de utgjør 2 levler, lol. Vi tar quests som er lette å få tak i og gjøre. Er veldig bra xp fra instances quests, men er ikke verdt å loke i 1 time for å gjøre dem Fra ZF questsa får vi 100k xp fra de 3 questsa worth doing. (Gahz rila, scarabs og troll temper, resten er bare lok tbh, har mallet på warriorn så) Husk vi må plukke opp Divonomatic-rod etterpå og da Lenke til kommentar
neoman Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 boosting er egentlig ikke så sykt mye bedre. boosta mine 2 chars gjenom alt av quester i the hinterlands. gikk fra 46-50 på ca 1 time og 30 min. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Elendig eksempel du har da. Hintelands er 'teh questested' for Horde, finn tilsvarende til de andre 55 levlene så kanskje du har et poeng. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) 1-13 -> Durotar, 13-24 -> Ghostlands, 24-32 -> Thousand Needles, 32-37 -> Desolace, 37-46 -> STV, 46-52 -> Hinterlands, 52-56 -> Un'Goro, 56-59.5 -> Western Plaguelands Slik gjorde jeg det. Fulge Joanas guide for de respektive sonene, og hoppet elegant over Barrens, Stonetalon Mountains, Ashenvale, Arathi Highlands, Swamp of Sorrows, Dustwallow Marsh, Badlands, Tanaris, Feralas, Felwood og Eastern Plaguelands (tatt fra hukommelsen). Endret 29. august 2008 av Skugga Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 eller bare sitte i instances Har ikke traina skill siden level 20 nå lol Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Eller bare det, men det fordrer at man har en høylevel som kan hjelpe. Dessuten synes jeg det er teit å ikke nytte seg av den økte quest-XPen, mob-XP er jo, som jeg har skrevet tidligere, bare 50% mer (dersom man er 2) enn man får hvis man skulle spilt alene. Endret 29. august 2008 av Skugga Lenke til kommentar
neoman Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Gjelder å mikse litt. kan selvfølgelig ikke boost queste hele veien. men man kan instance booste hele veien. en blanding er i mine øyne det kjappeste : ) Slik jeg har gjort det var 1-8 boost questing orc start omeråde 8-16 rfc så henta jeg alle questene til wailing caverns. tok 2 runder. ble vel 20 da. 20-26 sfk 26-30 hillsbrad foothills. 30-42 sm starta i lib og jobba med oppover 42-46 1 runde i ZF og alle questene i tanaris 46-50 hinterlands. Det som er så godt med tripple xp er att du bare behøver å gjøre de questene som gir deg bra exp : D og går fort. Endret 29. august 2008 av neoman Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Anbefaler SM Cathedral på det aller høyeste. (fra level 20 til 4x) Stakk dit på level 24, men noterer meg at man kan begynne på 20 allerede, skal jeg gjøre neste gang. - Jeg bruker 10 minutt per level for øyeblikket på level 28. - Jeg dreper hele Cathedral på 2 pulls. (Paladin, eneste AE classen som funker) - Jeg dreper så fort at jeg må vente på instance reset. (ikke verre enn 10-20min AFK) Min cycle de første 40 levlene på neste to characters kommer til å se slik ut: 1-8 Powerqueste (kun kill quests) 8-18 Ragefire Chasm 18-20 Grinde utenfor SM 20-4x Scarlet Monastery Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ville nå vurdert sterkt å pløye igjennom pre quests og quests i Wailing Caverns. Er vel 7 quests inni der som garantert gir en haug med xp. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Får ikke dette til. Hovedkonto 1 > sendte invite til ny konto A. Konto A > sendte invite til ny konto B. Hvordan skal jeg nå sette dette opp slik at hovedkonto 1 (70 mage) kan booste både konto A og B? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Level 40 på 10 timer, halvparten av tiden med meg dødstrøtt, rart å tenke på at min første character trengte 29 dager til level 60. Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Får ikke dette til. Hovedkonto 1 > sendte invite til ny konto A. Konto A > sendte invite til ny konto B. Hvordan skal jeg nå sette dette opp slik at hovedkonto 1 (70 mage) kan booste både konto A og B? Har gjort det samme som deg og fekk det heller ikke til. Problemet er vist at konto 1 er linket med konto A men det er bare A og B som må være linket. Altså link mellom 1 og A ødelegger opplegget. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Får ikke dette til. Hovedkonto 1 > sendte invite til ny konto A. Konto A > sendte invite til ny konto B. Hvordan skal jeg nå sette dette opp slik at hovedkonto 1 (70 mage) kan booste både konto A og B? Har gjort det samme som deg og fekk det heller ikke til. Problemet er vist at konto 1 er linket med konto A men det er bare A og B som må være linket. Altså link mellom 1 og A ødelegger opplegget. Ja jeg fant det ut til slutt Det måtte bli slik: Opprette ny Konto A. Konto A sender invite til Konto B. Konto A og B er da linket. Konto 1 med Magen på kan nå booste begge slik at de får trippel XP. Føler meg skikkelig nolife som bruker helga til dette Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 noen som skal starte på nytt eller noe, som jeg kan invite så kan vi booste sammen ? pm meg eller noe kjedelig å levle alene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå