haffi Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei, jeg og en venn driver å gamer opp nå! har akk kjøpt 2 måneder på min ikke 3x xp acc og men lurte på om hvis jeg cancler acc om måndene da ikke blir trukket. Hvertfall den ene? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvordan går det når det er 3 personer som er linket? Kan tenke meg at mobexp blir samme som vanlig rested for en person, og questxp 3x? Lenke til kommentar
haffi Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Hei, jeg og en venn driver å gamer opp nå! har akk kjøpt 2 måneder på min ikke 3x xp acc og men lurte på om hvis jeg cancler acc om måndene da ikke blir trukket. Hvertfall den ene? Ingen som vet det? om jeg cancler så får jeg tilbake pengene? på den måneden jeg ikke har startet på enda:D Endret 20. mars 2009 av haffi Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har kjørt RAF med en konpis nå, og fått en lvl 60 character. Skal til å flytte den til min ordentlige account. Det var en ting som slo meg nå, man kan jo fortsette med RAF må eventuelle nye characters, helt til RAF-perioden er ferdig. Si at man har to characters man vil flytte fra en konto, er en nødt til å betale for hver enkelt da? Eller kan man flytte flere i samme slengen? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Du må betale for hver enkelt:P Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei, jeg og en venn driver å gamer opp nå! har akk kjøpt 2 måneder på min ikke 3x xp acc og men lurte på om hvis jeg cancler acc om måndene da ikke blir trukket. Hvertfall den ene? Ingen som vet det? om jeg cancler så får jeg tilbake pengene? på den måneden jeg ikke har startet på enda:D Hvis du har betalt for gametime med kort og tiden du har betale for ikke har startet enda får du tilbake pengene om du cancler account. Pengene blir ikke trukket før tiden starter, men de reserveres på kontoen. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei, jeg og en venn driver å gamer opp nå! har akk kjøpt 2 måneder på min ikke 3x xp acc og men lurte på om hvis jeg cancler acc om måndene da ikke blir trukket. Hvertfall den ene? Ingen som vet det? om jeg cancler så får jeg tilbake pengene? på den måneden jeg ikke har startet på enda:D Hvis du har betalt for gametime med kort og tiden du har betale for ikke har startet enda får du tilbake pengene om du cancler account. Pengene blir ikke trukket før tiden starter, men de reserveres på kontoen. kk, takker:D Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg lurte på hvilken account information som må stemme overens for at du kan flytte en char fra en acc til en annen? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Etternavn. Fornavn må vel også stemme? Det må være samme personen? Er 99,9% sikker på at transfer mellom familiemedlemmer ikke går, så fremt de ikke har endra på det nylig. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nei, kun etternavn. Det er det eneste som er kravet. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Hei har et problem med at jeg får error hver gang jeg skal kjøpe acc med kort. Kan det ha med at begge accene mine har samma e-mail og samme Navn? takkerforsvar! EDIT: An error occurred while processing your payment. Please contact our Account and Billing team. dette er feilen jeg får. Endret 23. mars 2009 av haffi Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nokon som veit om RAF-"guides"? Altså kor man burde booste på det og det levelet og kor lenge? Eller korleis har dykk brukt å gjort det? Har ein RAF-session kommande i nær framtid nemlig! Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Står vel noen veldig korte guides tidligere i denne tråden:) Skal du gå alliance eller horde? Queste eller bli boosta? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Horde: rfc 8-14 - wc 14-17 - sfk 17-25 - sm 25-45 - zf 45-50 - questing i un'goro, hinterlands osv. Tatt ut i fra korttidsminnet ganske kjapt. Sikkert litt "off" på levels, men sånn ca noe i den duren. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nokon som veit om RAF-"guides"? Altså kor man burde booste på det og det levelet og kor lenge? Eller korleis har dykk brukt å gjort det? Har ein RAF-session kommande i nær framtid nemlig! Nå er det allerede svart på det du spurte om, men vil bare legge til at det går rimelig kjapt å grinde med RAF systemet, så du må ikke vente med å levle til du får boost: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...de+til+grinding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå