Raytee Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 NOen som har tips til hvordan og booste bra med priest?=P Holy Nova gjør ikke nok dmg til og drepe mobsa før jeg er tom for mana i SM Cath og ZF. =P Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det fulgte visstnok en bug med siste patch som gjorde at grant levels du samlet opp før patchen forsvant. Vi får bare håpe de fikser på det. KØDDER DU? Er det offisielt? Kan du grante nå decophly? Lenke til kommentar
Simsn Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Det er en offisiell bug ja, du kan følge status på saken her: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...&pageNo=1#3 Som det står har de ingen ETA på når denne blir løst heller. Men man mister heldigvis ikke grants selv om man levler forbi lvl 60. Endret 20. oktober 2008 av Simsn Lenke til kommentar
decophly Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 [quote name='discostu' date='20/10-2008 : 09:20' post='12215026' KØDDER DU? Er det offisielt? Kan du grante nå decophly? Har ikke fått testen - holder på å levle en karakter til 70. Sier i fra når jeg vet noe. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 gidder ikke å lese igjenom hele posten så spør nå bare er lvl 42, hva er høyeste lvl'n han som recruta meg kan være for at jeg fortsatt skal få 3x xp?=) Lenke til kommentar
decophly Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Questene og mobsene som du dreper må vær grønne for den høgeste level-fyren. Altså, jeg ville tippe han max kan være 48, kanskje 50. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Grant level to be fixed! http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...5&sid=1#216 Hi guys, We have an update for you on the status of this issue, and I am happy to confirm that players who have been affected by this problem over the past week will have any levels which they had accumulated before patch 3.0.2 reimbursed after our scheduled maintenance on Wednesday morning. Once again, we do appreciate that this problem was through no fault of your own, and we do apologise for any inconvenience caused to you all. I would also like to commend you for the controlled and constructive manner you have conducted yourselves in this thread, and let you all know that your feedback was most appreciated. Happy leveling! Issuntril Lenke til kommentar
decophly Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 YEA!! Dinger 60 i kveld. Lenke til kommentar
migestian Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Noen som er ekspert på recruit greiene? Jeg har blitt recruita av en venn, og blizzard sier at det går ut når det har gått 90 dager eller når du når lvl 60. Er dette med å nå level 60 pr character eller stopper det for alle da? Må man liksom bli 59 med alle før de 90 dagene går ut? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nei, det går ut etter 90 dager. MEN RAF-en til den ene karakteren blir tatt av med en gang den dinger 60. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Bumper opp denne. Jeg og en kamerat har rerollet på ny server og ny faction: horde, kazzak. Har fått tak i en level 70 mage til å booste oss selv. Så jeg har løpt rundt med denne magen og boostet oss gjennom SM og ZF, og vi er nå level 48. Magen er ikke så bra gearet som når jeg selv kjørte igjennom Scholo i level 70 på min egen mage. Og de to jeg booster kan ikke heale. Så noen anbefaling til hvor jeg bør dra? Aldri vært horde før, så vet ikke hvor jeg isåfall bør queste? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som seriøst vil starte en ny RAF med meg? Vil ha meg en pala. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kommer ann på om det er horde eller alliance, server er av liten relevanse, men har et par som jeg helst vil gjøre det på Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ally human pala helst, men er fleksibel på alt Lenke til kommentar
koots Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Problemet med å få med noen på RAF er jo at en av personene må kjøpe ny account, og det er det jo ikke alle som gidder Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 100kr da.. Men når du er 60, er det slik at man kan transfere til en account med wotlk så man slipper å kjøpe alle expansion packs? Lenke til kommentar
jlek Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 100kr da.. Men når du er 60, er det slik at man kan transfere til en account med wotlk så man slipper å kjøpe alle expansion packs? Ja, dette går fint an. Gjort det selv. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Trenger en til å starte RAF med. Vil ha en hunter eller paladin. Palan bør vare humen, men hunteren kan være ally eller horde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå