Gå til innhold

Recruit a friend vinner :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grant level to be fixed! http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...5&sid=1#216

Hi guys,

We have an update for you on the status of this issue, and I am happy to confirm that players who have been affected by this problem over the past week will have any levels which they had accumulated before patch 3.0.2 reimbursed after our scheduled maintenance on Wednesday morning.

Once again, we do appreciate that this problem was through no fault of your own, and we do apologise for any inconvenience caused to you all. I would also like to commend you for the controlled and constructive manner you have conducted yourselves in this thread, and let you all know that your feedback was most appreciated.

Happy leveling!

Issuntril

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Noen som er ekspert på recruit greiene?

Jeg har blitt recruita av en venn, og blizzard sier at det går ut når det har gått 90 dager eller når du når lvl 60. Er dette med å nå level 60 pr character eller stopper det for alle da? Må man liksom bli 59 med alle før de 90 dagene går ut?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bumper opp denne.

Jeg og en kamerat har rerollet på ny server og ny faction: horde, kazzak.

Har fått tak i en level 70 mage til å booste oss selv. Så jeg har løpt rundt med denne magen og boostet oss gjennom SM og ZF, og vi er nå level 48.

Magen er ikke så bra gearet som når jeg selv kjørte igjennom Scholo i level 70 på min egen mage. Og de to jeg booster kan ikke heale.

Så noen anbefaling til hvor jeg bør dra? Aldri vært horde før, så vet ikke hvor jeg isåfall bør queste? :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...