Skurupu Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Man får sin første allerede på lvl 2, og så en til annen hver level fra da av. Du kan ikke grante en lvl til en karakter som er lik eller høyere level en deg selv. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nooo! Tar de bort udødeligheten til de mobsa?? Hva skal jeg gjøre for å levle weaponskill da? Får jeg ikke vært afk lenger? hehe... *snip* De har satt opp training-dummies i IF, sikkert i de fleste store byene såvidt jeg vet. Er like i nærheten av arena\bg' området. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kan du bruke de da?? Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei! Jeg og en venn lurer på noe. Er det sånn at hvis jeg allerede har en konto, med 2 lvl's så kan han kjøpe en ny konto, så får begge 3x EXP? Eller må vi kjøpe 2 nye kontoer for at begge skal få? kjappe svar <3 Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvis du bruker litt tid på å lese de 24 sidene så vil du få vite alt du lurer på. Gidd latskap (N) Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nooo! Tar de bort udødeligheten til de mobsa?? Hva skal jeg gjøre for å levle weaponskill da? Får jeg ikke vært afk lenger? hehe... *snip* De har satt opp training-dummies i IF, sikkert i de fleste store byene såvidt jeg vet. Er like i nærheten av arena\bg' området. De tar ikke opp weaponskill,bare for og teste damage. (Tror jeg ivertfall) Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ja, bare for åteste damag, man får ikke weaponskill av de. Testet og bekreftet nå. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvordan kommer man seg vekk fra bloodelf område og til orgrimmar? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Hvordan kommer man seg vekk fra bloodelf område og til orgrimmar? Du drar til Silvermoon, regner med at du vet hvor det er! Så tar du og går til Sunfury Spire i Silvermoon og går inn i en sånn greie som dette: da blir du teleportert fra Silvermoon til Undercity, også rett utafor Undercity der er Zeppelinen til Orgrimmar... Endret 17. oktober 2008 av Simenrf Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvordan kommer man seg vekk fra bloodelf område og til orgrimmar? Du drar til Silvermoon, regner med at du vet hvor det er! Så tar du og går til Sunfury Spire i Silvermoon og går inn i en sånn greie som dette: da blir du teleportert fra Silvermoon til Undercity, også rett utafor Undercity der er Zeppelinen til Orgrimmar... tnx Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvis du bruker litt tid på å lese de 24 sidene så vil du få vite alt du lurer på. Gidd latskap (N) På den tiden du brukte på å skrive det der kunne du svart ja/nei opp til 30 ganger. Latskap? Jeg har da lest gjennom 18 sider i allefall og ikke funnet svaret.. Gidd å vær en håven gutt som vet alt.. Neste gang kan du bare svare ordentlig istede for å kommentere unødig.. Btw. Fant det ut.. Noen var så grei at de PM'et meg.. (y) Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Okey, dette er nok et dumt spørsmål, men ettersom jo mer jeg leser desto mer forvirret blir jeg. Uansett her er spørsmålet: Jeg har en konto (A) og planlegger å invitere en ny konto (B). På (A) har jeg en lvl 70 og planlegger å levle en character på (B). Dersom jeg vil bruke lvl 70 charen på å levle en lvl 1 char, vil 3*xp fungere på mobs eller bare quests? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 3*XP vil ikke funke på noe som helst så lenge (A) er en level 70 og (B) er en lavere karakter. 3*XP går bare når questene/mobsa er grønn+++ hos begge karakterene. For å kunne booste med en 70, må du kjøpe to accounter som du linker - uten å ha linket account (A) til noen av dem. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) 3*XP vil ikke funke på noe som helst så lenge (A) er en level 70 og (B) er en lavere karakter. 3*XP går bare når questene/mobsa er grønn+++ hos begge karakterene. For å kunne booste med en 70, må du kjøpe to accounter som du linker - uten å ha linket account (A) til noen av dem. Men får man gi bort leveler desom man bruker en i lvl 70 til å booste den inviterte kontoen? Edit; Er det mulig å først levle til lvl 60 og gi 29 levler for å så levle enda en til lvl 60 og gi nye 29 levler? Endret 19. oktober 2008 av Mondania Lenke til kommentar
decophly Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ja, det er det. Men det vil ikke gå raskere å booste opp karakterene. PS: Du må huske å grante levels FØR du dinger 60. Viss jeg var deg ville jeg ikke brukt opp en grant-a-level i frå 1-20. Det er lette leveler som ikke krever mye arbeid. Mens 58-59 tar like lang tid som alle de 20.(Nesten) Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har de nerfet Grant nå? =/ Kunne ikke grante til lengere enn level 10 fra min 47 priest.. =( Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det fulgte visstnok en bug med siste patch som gjorde at grant levels du samlet opp før patchen forsvant. Vi får bare håpe de fikser på det. Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ehm, jeg har ikke levlet 20 levler siden patchen kom da.. Jeg har kanskje levelt rundt 10. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det fulgte visstnok en bug med siste patch som gjorde at grant levels du samlet opp før patchen forsvant. Vi får bare håpe de fikser på det. Yey, dinget akkurat 59 for noen dager siden. Great. -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå