Gå til innhold

Recruit a friend vinner :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mnjaa litt kjedeligere er det vel, men det går jo mange ganger så fort også da ;)

Litt kjipt å ikke ha skills ja, men det er jo det mobsa utenfor porten til outlands er for, der kan du vel traine både weapon og defense skill(?)

Du kan det, men bare fram til 3.0.2 patchen som med stor sannsynlighet er live nå på onsdag.

Etter det får du ikke weapon skill av de lenger. :(

Lenke til kommentar
Ser bare to problemer med Raf.

1. Det er fader meg enda kjedeligere enn å levle på gamle måten, gjør de kun fordi jeg sparer tid, den er knapp nok allerede ;)

2. Du har 0 skill i alt på 60.

Svært uenig i begge :p

1. Hva er kjedelig med å dinge uberkjapt og få alts opp fort? Syns det er råartig å plutselig ha 50 talentpoints å fordele.

2. Hvis du gjør noe for dette har du ikke 0 i skill når du er 60. På lvl 50 kan du dra til et lvl 10 område å få defence skill opp til 260 kjapt, beveg deg så til et annet område. Weapon skill boostes med at du tagger en 60 mob med din 70, også lar du RAF char'n få slå på den til den begynner å treffe. Kommer deg raskt opp på 260 skill her og.

Lenke til kommentar

Takk for tipsene, ja det å plutselig ha 51 talentpoints var artig, men det å løpe gjennom samme stedet ørten tusen ganger med en boostespecca paladin ble kjipt i lengden :p

Men ja, det er selvfølgelig deilig å bli fortere ferdig med levlinga.

fikk opp to i høstferien, skal nok ha to til innen 15. Desember (da går RAF ut på min konto)

Lenke til kommentar

Da ser jeg meg som ferdig. Gjorde dette egentlig kun for å få opp en druid til 59. Jeg tok med en priest i slengen, så da har jeg to i 59. Så levlet jeg en rogue til 30 for å utnytte level grants. Så nå har jeg 3 level 59 karakterer. litt over 1d /played på druid og priest, og 8h /played på rogue. :D

Lenke til kommentar

Nooo! Tar de bort udødeligheten til de mobsa?? Hva skal jeg gjøre for å levle weaponskill da? Får jeg ikke vært afk lenger? hehe...

Weaponskill systemet i wow er noe av de tåpeligeste imo. Slå 600 ganger på en mob for å skjønne hvordan man bruker våpenet? Skulle vært sånn at man kunne brukt weaponskilldummys(noe alla den i garadar) som f.eks engineerer kunne lagd. Evt leatherworkere. Så kunne man ha en dummy man kunne trene på frem til 100 i weaponskill, en fra 100-200 osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...