Kuldesjokk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ser bare to problemer med Raf. 1. Det er fader meg enda kjedeligere enn å levle på gamle måten, gjør de kun fordi jeg sparer tid, den er knapp nok allerede 2. Du har 0 skill i alt på 60. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Mnjaa litt kjedeligere er det vel, men det går jo mange ganger så fort også da Litt kjipt å ikke ha skills ja, men det er jo det mobsa utenfor porten til outlands er for, der kan du vel traine både weapon og defense skill(?) Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Jeg ser et til, og det er pengemangel for oss som ikke har 70's Endret 12. oktober 2008 av Frozt Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Mnjaa litt kjedeligere er det vel, men det går jo mange ganger så fort også da Litt kjipt å ikke ha skills ja, men det er jo det mobsa utenfor porten til outlands er for, der kan du vel traine både weapon og defense skill(?) Du kan det, men bare fram til 3.0.2 patchen som med stor sannsynlighet er live nå på onsdag. Etter det får du ikke weapon skill av de lenger. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 kjapt OT spørsmål ang. patchen: Fjerner de ALT av merciless? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ser bare to problemer med Raf.1. Det er fader meg enda kjedeligere enn å levle på gamle måten, gjør de kun fordi jeg sparer tid, den er knapp nok allerede 2. Du har 0 skill i alt på 60. Svært uenig i begge 1. Hva er kjedelig med å dinge uberkjapt og få alts opp fort? Syns det er råartig å plutselig ha 50 talentpoints å fordele. 2. Hvis du gjør noe for dette har du ikke 0 i skill når du er 60. På lvl 50 kan du dra til et lvl 10 område å få defence skill opp til 260 kjapt, beveg deg så til et annet område. Weapon skill boostes med at du tagger en 60 mob med din 70, også lar du RAF char'n få slå på den til den begynner å treffe. Kommer deg raskt opp på 260 skill her og. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Takk for tipsene, ja det å plutselig ha 51 talentpoints var artig, men det å løpe gjennom samme stedet ørten tusen ganger med en boostespecca paladin ble kjipt i lengden Men ja, det er selvfølgelig deilig å bli fortere ferdig med levlinga. fikk opp to i høstferien, skal nok ha to til innen 15. Desember (da går RAF ut på min konto) Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Blir muligens en hunter på meg... meeeen, vet jo at jeg ikke har tid til mer enn 1 alt så Alltids artig å ha 13 lvl 60's Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Om skillpoints etc er så jævla big deal så stikk å levle en caster da Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg levla to casters Sier bare hva jeg ser som ulemper, men ting som f.eks. tiden det tar veier mer enn opp for de to tingene jeg synes er litt kjipe. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Da ser jeg meg som ferdig. Gjorde dette egentlig kun for å få opp en druid til 59. Jeg tok med en priest i slengen, så da har jeg to i 59. Så levlet jeg en rogue til 30 for å utnytte level grants. Så nå har jeg 3 level 59 karakterer. litt over 1d /played på druid og priest, og 8h /played på rogue. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Booster dere, eller quester dere i fra 50 -> 59? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 en blanding, quester hinterlands og litt random fra 47/48 til 55, der kommer ramparts inn. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ah, good to know. Trur du en feral-specca druid greier det fint uten å bruke alt for lang tid? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Gjør det nok bedre enn fury warrior og retpala + lock når jeg ikke kan spille to sistnevnte Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er en fin mob i blasted lands som aldri dør som du kan skille på Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 frem til i morgen Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nooo! Tar de bort udødeligheten til de mobsa?? Hva skal jeg gjøre for å levle weaponskill da? Får jeg ikke vært afk lenger? hehe... Weaponskill systemet i wow er noe av de tåpeligeste imo. Slå 600 ganger på en mob for å skjønne hvordan man bruker våpenet? Skulle vært sånn at man kunne brukt weaponskilldummys(noe alla den i garadar) som f.eks engineerer kunne lagd. Evt leatherworkere. Så kunne man ha en dummy man kunne trene på frem til 100 i weaponskill, en fra 100-200 osv. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Mulig Gordok Spirits funker ennå, skal teste etterpå. Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvor høy level må man være før man får "grant a level"? Har såvidt testet dette og har fått to opp til level 8. Eller er det sånn at man må oppgradere test-kontoen med en key før man kan grante levels til main kontoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå