Gå til innhold

Recruit a friend vinner :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NEI! Ikke gjør samme feil som meg. Ikke link main accounten din til noen som helst - viss du skal bruke den til å booste med.

Du må i så fall kjøpe to accounts å linke de to, bare de to.

Gjorde samme feil selv. Nå sitter jeg her å må låne en account fra en venn for å booste med.

Så det funker ikke og bruke raf fra main accounten og bruke raf med den nye account for å lage en annen account og derreter booste med main accounten?

Lenke til kommentar
Noen som har et godt forslag til pve server for horde? Litt lei av alli på Dentarg, så sugen på å spøle opp noen hordes.

Nordrassil er en fin hordeserver.

Seriøst, kan være jeg og kompisen min slacka men. Vi dinga 60 i går med 20 timer /played etter ei konstant helg med RAF boosting :|

Første gangen gjør man mange små feil, så nesten gang går det mye bedre. Men 20 timer /played er heller ikke ille med tanke på at dere nådde 60.

Er det raskest å booste i instancer eller å queste vanlig?

Synes det går litt tregt. Litt under en lvl på hvert run.

Instancer er raskest, selv om quests også går veldig fort.

Lenke til kommentar

Jeg brukte pala så bruker man grafikken til hjelp som å hoppe ned steder og heale mens mobsa må løpe rundt osv så kan man hvis man vil pulle hele katedralen, eller i to omganger og løpe inn i kirken i eget pull, agroe bossen så kommer alle.

Må ha litt skills også med tanke på kick som gir en global CD på alt og når man kan bubble og ikke VS hvor lavlvlene står og bruke riklig med Blessing of freedom rett før man får frostbolts i rævva osv.

Det er iallefall lett om lavlvls er spillere som kan hjelpe , jeg spillte alle selv og måtte bytte mellom 3 vinduer.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er stilt i en annen tråd også, men trenger svar litt raskt.

Jeg har recruitet en venn, og denne vennen har kjøpt sin første mnd med spilletid, men jeg har ikke fått min gratismnd som jeg skulle hatt som belønning for å har recruitet han, hvorfor? Noen som kan forklare meg hva som kan ha gått galt, evt. hva han må gjøre for at jeg skal få rewarden?

Etter og ha lest litt nøyere på FAQ'en til Blizzard om Recruit-a-friend, så viser det seg at det må betales før man kan få noen gratis mnd. så da må jeg vente til min venn sin free month er over, og visa-kortet hans blir trekt for første mnd med gamingtid, dette skjer 14. Okt, så kommer 14. des, ny mnd som må betales for, er det denne datoen jeg får mounten? For å få mounten litt fortere, er det mulig for kompisen min og kjøpe to mnd subscrition time 14. Okt, istedet for 1 mnd, også får jeg mnd den 14 okt?

Kanskje litt rotete formulert dette her, men håper dere forstår.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Okey, takker for raskt svar :) Da skulle det gå greit at han bare kjøper et 2 mnds gaming card over nett eller i butikk, aktivere det 14 oktober, når gratis måneden hans går ut, og jeg vil få en gratis mnd gamingtid, samt en ny mount :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...