wise™ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det ikke maks 5 recruits? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Faktisk maks fem referrals, så det går en selv om den ikke blir åpnet. (mulig man får refreshment etterhvert da eller noe slikt.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvem er det som får grant a lvl? Jeg brukte mainen til å recruite en ny account, som blir boostet. Den nye accounten som får grating? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Den nye accounten vil kunne grante mainen, altså det er mainen som får gratis levler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Wey Får roguen i 60 også, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som har prøvd å kjøpe over wow-europe? Vi gjorde det i går, men står 72 timer før den blir oppgradert. Går det fortere? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Tok omtrent et døgn for meg om jeg ikke husker feil, men du kan uansett fortsette å levle med en gang oppgraderingen er "bestilt", siden de fjerner level 20 grensen med en gang. Trading, inviting og slikt må vente til oppgraderinga er ferdig derimot. Endret 3. oktober 2008 av rollersnaeks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Wey! Takk. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Rogue level 12, ørten timer. Dere gjør meg deprimert. Jeg kommer til å spille druid for evig tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Lvl 23, 4 timer ca. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Så hvis jeg blir invitet av en, så lvler vi ilag til lvl 60. Så starter jeg meg en ny char og lvler den til 30, kan jeg da grante den til lvl 60? Eller må det være på 2 forskjellige accounts som er linked? Endret 3. oktober 2008 av Matseh Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Så hvis jeg blir invitet av en, så lvler vi ilag til lvl 60. Så starter jeg meg en ny char og lvler den til 30, kan jeg da grante den til lvl 60? Eller må det være på 2 forskjellige accounts som er linked? Den som Du blir invita av kan Du grante lvls til chars som han har som er lavere lvl enn deg selv Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) For å ta det fra starten: Account A ("mainen") inviterer account B (rekrutten). Account B er nå en helt ny account, uten noen characters eller spilletid. Account A og B levler nå sammen til 59 og stopper der. Det er rykter om at man mister alle grant levels man har samlet opp om man levler til 60. Account A ("mainen") kan nå lage seg en ny character, eller bruke en gammel en, og få account B sin nye level 59 character til å gi account A 29 levler uten noe slit. For å summere... Account A er den eneste som kan få gratis levler, og bare fra account B sine characters. Edit: Dette ble muligens litt rotete allikevel. Endret 3. oktober 2008 av rollersnaeks Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Seriøst? Hvor mange ganger har ikke folk laget en enkel forklaring på det her! Gir snart opp det forumet her, det går ann å sjekke første post og sida foran Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Da har jeg og Keeperno lvlet ifra 1 til 19 på noen timer, dette er det beste blizzard har gjort i spillet på lenge Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvor burde jeg booste etter lvl 50? Det er ingen instancer over lvl 50 jeg klarer fort og smertefritt nok til at det lønner seg. Jeg booster med min 70 mage, og har en priest og en druid alt på /follow. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Prøv heller å gjør quest i Un'Goro med altsa på follow. Det går fort også er det quest-delivery exp'en du er ute etter. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvor burde jeg booste etter lvl 50? Det er ingen instancer over lvl 50 jeg klarer fort og smertefritt nok til at det lønner seg. Jeg booster med min 70 mage, og har en priest og en druid alt på /follow. Først drar du til The Hinterlands, deretter Ungoro. Er 48 quests i The Hinterlands som gir bra xp, så du får gule quests i både The Hinterlands og Ungoro hvis du drar til The Hinterlands først. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvor burde jeg booste etter lvl 50? Det er ingen instancer over lvl 50 jeg klarer fort og smertefritt nok til at det lønner seg. Jeg booster med min 70 mage, og har en priest og en druid alt på /follow. Dra til hinterlands ja.. Ta alle questene der, også i jintha alor. Der kan du booste med magen. (ja, vet det ikke er elite lenger der, men best å booste uansett.. Er questxp du vil ha) Etter det tar du en runde i AV, med alle de 'cap en bunker' questene osv, det får du veldig bra xp for. Så drar du til WPL, og tar de caldron runsene, og de raske questene rundt. (kan egentlig ta så og si alle wpl questene). Etter det nærmer du deg 60. Dra til winterspring for den siste delen. Evt så kan du kanskje booste i BRD. Tror nok dette vil gå saktere riktignok. Hvertfall med mage som booster... Nå snakker jeg for horde da, vet ikke om du er horde eller alliance jeg:P Men det er kanskje stort sett de samme questene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå