Gå til innhold

Recruit a friend vinner :)

Anbefalte innlegg

NEI! Ikke gjør samme feil som meg. Ikke link main accounten din til noen som helst - viss du skal bruke den til å booste med.

Du må i så fall kjøpe to accounts å linke de to, bare de to.

Gjorde samme feil selv. Nå sitter jeg her å må låne en account fra en venn for å booste med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må triboxe, altså.

Synd, det har jeg ikke kapasitet til. Grusomt irriterende å måtte bruke ukevis på å levle til 60 mens andre får en 60 i hver eneste klasse på en brøkdel av tiden. Det er ikke rent lite nedslående.

Red.: Men si at jeg vil gjøre den nye kontoen til min hovedkonto, da vil det vel fungere?

Red. II: Jeg har lest Blizzard sin FAQ, men jeg kan ikke se hvorfor det ikke vil fungere med bare to kontoer. Hva er det jeg overser?

"No, only when you are partied with a character on the linked account and both players are present when slaying the monster or completing the quest. Also, if the two characters are not the same level, only the lower-level character is given the experience boost."

"For every two levels the new player earns, the new player can grant one free level-up to a lower-level character played by the veteran player."

Endret av Bramle
Lenke til kommentar

Der, ja. Takk skal du ha. Da får jeg vel bare levle på den gode gamlemåten. Det er ikke så morsomt tredje gang.

Red.: I denne guiden står det at man trenger "en høy level karakter, som også er i gruppen deres og dreper det som måtte kunne drepes." Hvordan skal det da fungere?

Endret av Bramle
Lenke til kommentar

Jeg og broren min kjører nå:

Han tok recruit a friend, og jeg opprettet en ny konto. Laget hver vår level 1 char, som da er lenket sammen.

Booster de med magen min.

Skal deretter overføre fra min RAF-konto til min konto med magen. Blir ca. 300kr totalt, som vi deler. Altså 150kr hver for lett leveling.

To stk. level 16 med 3t 9min played.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...