John Keats Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Ja, får 3x uansett så lenge både du og alten er present for killet Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Med tanke på tiden du brukte på første lvl 70 har du mye å ta igjen, ja. Brukte da bare 19 dager og 23 timer eller noe slikt Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ettersom man er gruppert blir det bare 50% (om jeg ikke tar helt feil) mer mob-XP enn om man skulle spilt og drept alene. Tre ganger så mye quest-XP, forutsatt at de ikke er gråe, dog. Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 grendel: er warrioren linket til begge kontoene? eller er altene linket til hverandre? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Bare altene til hverandre ja. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Holder selv på med dette, er helt genialt. Blir dog litt mer casualish siden jeg ikke har noen fast booster. Level 24 på 3 timer 20mins, kek. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ja.. Vi holdt på med quests helt til vi fant ut, what the hell går ekstremt mye fortere å booste I ZF nå får vi ca 600 xp / mob, og det er jo ekstremt mange mobs der lol 44 nå, brukt 3-4 hours /played fra 30-44 lol xD Dog vi var veldig treige før dette. Regner med at med 1 god dag (10 timers gaming elln) så dinger vi lett 59.5) ZF til 47, mara 50 st 53 brd 58 eller noe lignende. Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Men får du noe relevant xp vist en lvl 70 dreper monster? Trodde du nesten ikke fekk da. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Ok, hvordan fungerer dette med rec a friend egentlig? Slik jeg har skjønt det, kan jeg sende en mail til en venn som ikke spiller wow (f.eks. en som har slutta). Så trenger ikke han å betale enda, fordi han kan prøve det gratis i 10 dager?? Og dermed kan jeg og han starte henholdsvis en ny char og en alt og pløye igjennom det som måtte være av instancer for absurd levling og få trippel xp. Etter 10 dager kan han velge å betale for så å gi meg 30 gratis spilledager og evt. en sebra mount? Er det så enkelt? Og trenger ikke min venn å ha wow fra før av, dvs kan han bare låne cd'ne mine og installere? Endret 29. august 2008 av bandreas Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Dere som booster med en high lvl hvordan gjør dere det? Etter det jeg har forstått så må mobs ikke være grå for den med høyest lvl og ikke være ?? for det med lavest lvl? Hvordan får dere da så mye xp med en high lvl i gruppen? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Såvidt jeg har forstått det fra andre som booster i instancer (jeg gjør det ikke selv) så må boosteren ikke være 'linket' med accountene til characterene som boostes. Derfor må du ha to lowlevel accounts på nogenlunde samme level i gruppa for at det skal fungere. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Neida, er bare alt accountsa som er linka. Pga group bonus + 3x xp får man sinnsvakt mye xp per kill (500-600) i instances på rundt lvl 44. Vi bare grouper og clearer instances for xp. Xp'n blir ofc dratt ned av en level 70, men det gjør ikkenoe, siden 600 xp per mob er mer nok nok (mer enn det enn 59 som skal lvle til 60 får per mob solo.) Jeg bare løper inn med dem løpende bak meg knuser alle mobs. (1 mob er 1-2 hits så går ekstremt fort med cleave + ww spam) Lenke til kommentar
themen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Eg har laget 2 trail acc:) dei er bare lvl 1:) eg har inv med en av mine lvl 70:) så dei er linka til min lvl 70. Men dei får ikke mer xp når dei dreper ei eller når eg dreper med lvl 70. er det pare instanser man får mer xp? kansje eg har gjort noe gale? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Characters som er linka sammen må være innenfor noen få levler fra hverandre. 3-4 har jeg hørt. Dersom begge nye accountene er linka til level 70 accounten vil ingen av de få noen xp bonus. For at det skulle virket måtte du ha linket den ene nye accounten til den andre nye accounten, ikke begge til level 70 accounten. Endret 29. august 2008 av rollersnaeks Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Eg har laget 2 trail acc:) dei er bare lvl 1:) eg har inv med en av mine lvl 70:) så dei er linka til min lvl 70. Men dei får ikke mer xp når dei dreper ei eller når eg dreper med lvl 70. er det pare instanser man får mer xp? kansje eg har gjort noe gale? Ja, begge altkontoene dine er linka til mainkonto men ikke til hverandre.. lol Lenke til kommentar
themen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 ok takke for svara:) da må eg inv en ny:) så linka den til en av dei nye: men eg finner ikke Recruit a friend på dei nye treil acc:) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 må oppgradere den ene trial til full først. Men hvorfor ikke bare starte ny alt på mainkontoen? Lenke til kommentar
themen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 ok skal prøve det:) så kan eg boose dei 3 low lvl med den andre lvl 70:) Lenke til kommentar
themen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 testa det nå med bare dei 3 low lvl det virger nå takke for all hjelp:) skal tste om det går med hjelp fra min lvl 70 seinare i natt:) Lenke til kommentar
neoman Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) detta går kjapt.starta tidlig i går og er lvl 46 alt XD med instance boost- powerquesting. har 11 timer played. Endret 29. august 2008 av neoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå