decophly Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det som er fint er jo at alt starter som trials så hvis man ser det er feil, prøv igjen Ikke helt, siden viss du inviter til trial med den mailen som skal bli account [C] og du gjorde dette med account [A] - som skal boostes med, så får du ikke trippel-XP. Så viss Skurupu skal følge scenario 2, så må [C] lages som vanlig account - uten invite-trial. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 lag en trial og send RAF fra trial..... alltid begynn ut med trial da enhver trial er gratis måned med spilletid... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har funnet en bedre løsning. Min venn sender meg en invite. Jeg aktiverer en ny konto med den. Så låner jeg kontoinformasjonen hans, og trippelbooter hans account + min gamle og min nye. Så lager jeg en ny karakter på hans og min nye, setter de på follow og booster med min Mage på hovedkontoen min. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Men viss du ikke oppgraderer trial accounten, så kan du ikke trade, få mail eller gå over level 10. lvl 20 Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kan man bare grante lvl en gang? Ikke flere ganger på andre characters? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Du får 29 levler å grante. Kan spre de ut på fler charaters så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 så hvis eg har forstått dette rett så kan du altså lvle en char til 31 og så bruke gratis lvlene eller hva det nå heter å så etter 29 trykk så er du 60?!?! :O Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Egentlig et spørsmål om Paid Character Transfer, men det er i forbindelse med RaF, så jeg spør her. Kan jeg booste opp en karakter til lvl 59 på en account uten BC, for så å bruke PCT til min account med BC? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 jupp. Har gjort det sjøl. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvis det er noen som enda er linked når wotlk kommer kan de jo i teorien lage en death knight, levle en level, grante level, slette charen og gjøre det samme igjen, det tar noe lengere tid enn å booste men det er mulig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Egentlig et spørsmål om Paid Character Transfer, men det er i forbindelse med RaF, så jeg spør her. Kan jeg booste opp en karakter til lvl 59 på en account uten BC, for så å bruke PCT til min account med BC? Litt i samme sjanger som mitt forrige spørsmål: Kan man spille på en konto uten BC, på en WoW-installsjon med BC på? Eller er jeg nødt til å installere spillet 2 ganger på samme PC? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det funker definitivt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja. Har aktivert mine accounts og er igang. Trippelboot, mage som booster og en druid og priest alt. Gøy gøy. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som vet hva som vil skje med dette når WotLK kommer ut? Si jeg er på lvl 50 på de linka charsa vil de fortsatt ha trippel xp frem til 59? Eventuelt hvis jeg starter nye med de to accountene, vil de fortsette å være linket? Granting og slikt forsvinner ikke med engang wotlk kommer? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det varer i 90 dager, så nei - tror ikke det. Kanskje de tar vekk muligheten for å kjøpe accounter å linke dem, men skal mye til at du mister trippel xp'en din så lenge du har lengre enn de 90 dagene igjen. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hvordan funker dette med granting av levels? får du 29 levler og grante når du recruiter a friend? eller er det flere kriterier? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Du får 1 level som du kan grante per 2 levels på en karakter(gjeld alle karakterene) på den recruit a friend accounten. Altså, jeg er level 14 med min rogue -> jeg kan derfor grante 7 levels til en alt som er lavere level enn meg på min main account. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Du må levle en char på den kontoen du recruita til lvl 59(du kan jo grante levels før også da, man får en "grantlevel" per andre level du levler på den) Da kan du grante 29 levels til en char på den kontoen du recruita med Edit: For treg Endret 2. oktober 2008 av daruu Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tviler i grunn på at PC-en min vil tåle det, men dette tror jeg nesten jeg må prøve. Jeg bruker altså RAF på min konto med en level 70 på, og bruker så den til å dra med meg den nye karakteren gjennom intances? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå