DisplayName123 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Er vel rundt 30% mindre xp som kreves til sammen, ja, i tillegg til 20% mer xp per kill. Endret 29. september 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som har en heftig booste guide til ally? Har skaffa en holy pala til boosting så nå skal det bli powerleveling! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dm 15-20, SM 20-45, Strath/Scholo osv 45-60. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Sm-perioden er sykt rask og artig, men hvordan er det å pulle strat? Hvor mye tar dere av gangen? (protpala, takk for lånet Grendel) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Ser ut til at jeg må teste dette. Endret 30. september 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Apropo protpala, trenger han mye prot gear? Har noen random tanke items fra karazhan, men har full epic healing og evt. et retreibution sett. Så lenge jeg er prot speccet er vel det nok? Edit: Til å booste i Strat/scholo that is Endret 30. september 2008 av crypt0r Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 bare vær holy, mye lettere da =) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg kjører som retribution protgear med retrispec. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Om man er 5 i gruppa.. Vil man få mindre xp da enn da man er bare 2? Alle på samme lvl ofc Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 hm. Så hvis eg starter et trial account. får en venn av meg til å Recruite trial accounten min. er det trial accounten eller hans account som får tripple xp? Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Eg lagte trial account nå. Hvis eg da oppgraderer account til vanlig wow og så tbc. må eg ta raf før eller etter eg oppgraderer kontoen? sorry for dumme spørsmål men blir litt forvirra Lenke til kommentar
decophly Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du må invite en e-mail adresse til den trialen, så tror kanskje du har hoppt over det steget? Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har ikke begynt ennå me RAF recruitingen men eg har lyst på shaman og eg lurer dermed på om eg må Ta raf før eller etter eg har oppgradert account til tbc. eller er det nett det samme? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du har den vanlige accouten - den bruker du til å invtiere deg selv(med en annen e-mail) til trial. Dette gjør at den vanlige accouten og trialen er linka, så du kan prøve med å logge på med begge - vær i samme gruppe og drepe et creep.(Gå på combat logg for å sjekke om du får ekstra xp - det står (+ x-antall XP extra R-A-F). Du trenger ikke oppgradere den andre accounten til tbc for å få RAF-bonusen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) La meg prøve å forstå dette: * [A] = Min hovedkonto. * = En venn sin hovedkonto. * [C] = Min andre kopi av WoW som aldri har blitt aktivert. * [D] = Hans andre kopi av WoW som aldri har blitt aktivert. ----- Scenario 1: ¤ Han sender en invitasjon fra til min e-mail, og jeg aktiverer [C] med den. ( og [C] er nå linked). ¤ Vi starter to nye karakterer på og [C] og levler sammen. ¤ Min main på [A] booster. Scenario 2: ¤ Jeg aktiverer [C] på helt vanlig vis. ¤ Jeg sender en invitasjon fra [C] til min venns e-mail, og han aktiverer [D] med den. ([C] og [D] er nå linked). ¤ Vi starter to nye karakterer på [C] og [D] og levler sammen. ¤ Vi bytter på å booste med våre mains på [A] og . ----- Har jeg skjønt dette riktig? Og om jeg har; finnes det noen enda lettere metode? Jeg hører folk snakke om trial accounts, men de kan jo kun levles til 20, så hva er poenget med dette? Endret 30. september 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du bruker RAF til å lage trial account, som må aktiveres. Du kan ikke lage RAF på en allerede eksisterende konto. De du har er riktige ja. De to kontoene med alts på MÅ være linked, eller får ikke begge tripel XP. alternativ er at du: [A] lager en trial som aktiveres med [C] som lager en trial som aktiveres med [D]. [A] og [C] dualboxes og booster. her MÅ [C] være med i party ellers får ingen trippel XP. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jepp. Da har jeg skjønt det riktig. Takker. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du har forstått det riktig, men hvorfor vil dere ikke linke f.eks. ,[C] og [D]? Da kan ikke booste, og du får en mindre account med mindre low leves på. Men kan jo bytte slik at det er [A], [C] og [D]. Viss dere har en mage på din main account, og en warrior/paladin på hans main account - så ville jeg bare linket slik som du har gjort i scenario 2. Når det gjelder trial account limiten, så hadde jeg ikke problem med at jeg oppgraderte accounten til WoW-account med en gang og kunne levle opp til 40+. Men viss du ikke oppgraderer trial accounten, så kan du ikke trade, få mail eller gå over level 10. Håper du fatta dette tullet, natta! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det som er fint er jo at alt starter som trials så hvis man ser det er feil, prøv igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå