Gå til innhold

Recruit a friend vinner :)

Anbefalte innlegg

Men poenget til selve tråden er at du like så godt kan queste i WS/EPL når du har 3x exp :) Bare bruk en lvl 70 til å gjøre quests, får jo 20k per quest ca!

Da har du alle questene i HFP til å lvl fra og med 60, ikke 58. Ergo, mer effektivitet :p

Nei, egentlig ikke, dinga 60 etter 4-5 quests, så nå har jeg mange quests igjen, trenger ikke mer quests i hellfire fra 60 og utover når du lett kan queste i Zangramarsh fra 62 og uteover uten problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, par spørsmål.

1. Går det veldig mye treigere å queste?

Og til hovedspørsmålet.

Jeg kjører min main account som recruitet en ny. Har bestilt wow fra nettet for å gjøre den fra trial til vanlig account snart.

Så startet jeg en pala på main, la oss kalle han palamain og en warrior på alt acounten, kaller han warrioralt.

Så disse to dualboxer jeg, når jeg da når 59? så kan jeg feks dualbokse en ny gruppe ved å starte en char på lvl 1 på hver account. Så når de når 59 har jeg altså 28x2 lvls jeg kan gi bort til en char på min main account?

Så hvis jeg da har 2 nye chars på min main på lvl 59 og to nye på altaccounten på 59 kan jeg da starte enda en char på mainaccounten og bruker grants fra char1 og char2 på altaccounten så den blir omtrent instant 60?

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...