Gå til innhold

Recruit a friend vinner :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vJeg fatter ikke helt dette med recruit-a-friend opplegget.

Altså, jeg rekruterer en venn.

- Hvem er det som får "gratis-levler" (grant a level) ?

- Får man "gratis-levler" kun om den jeg rukterer har betalt for en tid? (Hvor lenge?)

- Får man 3x mer xp kun på mobs eller får man av quester også ?`

- Hvor mange levler kan man "grant a level" ?

- Må den jeg rekruterer kjøpe wow for å fortsette etter trial, eller kan han bare betale ?

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har akkurat lvlet en warrior til 59 med RAF. Tingen er at jeg skal på lan i høstferien og vurderer å levle en annen klasse til 60 der. Jeg har allerede Rogue/Lock/Warrior(60). Jeg har bare spilt dmg dealers i WoW men har lyst å prøve noe nytt. Kanskje enn shaman eller druid? Paladin har jeg ikke sans for. Hvilke av druid eller shaman tror dere vil gjøre det greit PvE messig i Wotlk? En shaman er interresant mtp både enbetydelig styrke som melee og caster. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
l2grind. Besides, neida, selv om du quester vanlig (og må ta 3x så mange quests) er det rikt på quests til 63 i HFP.

Har akkurat gjort hele HFP fra 60 til 62, med noe rested så det stemmer nok ikke (inkludert ramparts) ;) Men det er jo nesten bare 60-62 quests i Zang så sånn sett er det egentlig ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Jeg quester meg til lvl 62 ca i Hellfire, da har jeg gjort alt av quester, starter bestandig i lvl 58 i hellfire. Så drar jeg til Zangramarsh og quester videre, gjør alt, beveger meg videre osv osv, aldri hatt noe problemer med å finne quests noen plasser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...