Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Recruit a friend vinner :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uklart bilde men her ser du en shaman med 224 JC og 187 LW.

Gjort en del totem quests og er lvl 57 ,( ikke 59,9 enda)

Og played er 21t og 26min og played på denne lvl er 1t og 3 mon og den er på over 12 barer

Sjekket også er lvl 30 jeg har som er rec en venn levlet, den brukes nå som bank og er på hver eneste dag AH,mail++ ca 2 uker siden jeg ble 30 og den har nå 9 timer played.

post-64596-1222036284_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Du får 29 grant levels for hver character rekruttaccounten levler til 59 (du mister alle grant levels om du levler til 60 på characteren).

Noen mener også at du mister muligheten for grant levels på hele accounten om du levler én character over 60, men det er tull. Bare for å gjøre det klart.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk Granter en lvl under lvl 30.

OMG111! NeWW!button ompfg! i can give lvl, Cool 2 dings !!!1!1 omg!

så sitter man med sjegget i postkassa når man Quester i flere timer på lvl 58.

Merk også at du burde bli 31+19 barer før du mottar Grants så du ender opp på X,19 barer på max lvl.

Endret av War
Lenke til kommentar
Du får 29 grant levels for hver character rekruttaccounten levler til 59 (du mister alle grant levels om du levler til 60 på characteren).

Noen mener også at du mister muligheten for grant levels på hele accounten om du levler én character over 60, men det er tull. Bare for å gjøre det klart.

Høres merkelig ut ettersom jeg har sett en video av noen som granter 2x30 levels, altså at de fikk den 30. levelen når char'n ble 60. Er dette fjernet nå da? For da har jeg dreti meg ut med lock'n som er på god vei til 70 :p

Lenke til kommentar
Hvordan booster folka etter 49 (etter ZF)

Fant ut at jeg sleit en del i Strath.

Er liksom litt stuck nå, clueless på hva jeg vil gjøre.

Du kan jo gå BRD, men anbefaler å queste. Først i hinterlands, så WPL, så ta en AVrunde med alle questene der, og i løpet av et par quests til i winterspring så er du 60.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...