Gå til innhold

Recruit a friend vinner :)

Anbefalte innlegg

Du bruker hovedkontoen din til å reqruite en venn. Så har du da hoved konto + ny konto (RAF). Når disse to er i gruppe og på lik level vil de får trippel xp. Men husk, RAF kontoen din går bare til lvl 20 før du oppgraderer den.

Bruk en 3. konto for å booste din hovedkonto med ny lvl 1 char + RAF kontoen din med en lvl 1 char.

Er du horde, start trolls, orcs eller undeads. Taurens er litt langt unna en instance for å være effektiv :p

Er du alliance (har ikke peiling på alliance) er vel human best, for det er vel nærmest low lvl instancene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lvl 46 her etter 7 timer played. Men jeg har bare en mage til å booste med, så etter lvl 40 går det ikke så raskt :(

Men bare 4 levler igjen nå så blir det questing frem til 60.

Frostmage er genialt for low lvl instance boosting btw, ice barrier oppe hele tiden og pull hele instancen :D

Har man en protpala så er jo dette riktig nok et klart førstevalg, så jeg skal lvl'e en paladin som neste char.

hmm, jeg booster meg selv med en prot pala med fullt epic, men allikevel syns jeg det går litt treigt... btw så låner jeg paladinen av en kompis, så jeg er ikke helt stø på klassen. Og når du sier at det er bedre med en prot pala enn en frost mage som du booster med syns jeg det er litt rart når jeg er lvl 25 med 12 timer played og du er 46 med 7 timer played.. Er det bare jeg som gjør det feil? :s Tar hele sm cath på 3-4 pulls og jeg får 200-300 xp killet, men jeg syns fortsatt det går litt treigt... :p

Lenke til kommentar

Tror du lett kan ta hele SM chat på ett pull, kommer jo litt ann på hvordan du utfører det hele dog.

Det som koster mye tid er at de du puller igjennom dør, at du må drikke for å få igjen mana og løping mellom steder.

Kan hende det er mye tid å hente i starten og. Jeg questet med 2 chars samtidig, dinga lvl 8 svært raskt.

Da var det bare å løpe rett til Orgrimmar og RFC, ble der til lvl 17. Bare aoe'a med magen.

På lvl 17 lagde jeg en portal til UC (tjener litt tid her :p) og dro til Shadowfang Keep. Ble litt mye løping ned dit, men pulle hele insancen der på 5 pulls (pga, spawning patrols) tror jeg, så det ble bra med xp.

På lvl 21 kjørte jeg SM Graveyard og de tre andre ettersom jeg kom opp i level.

Tok alltid å aoe'a alt jeg kom over. I SM Cath ble det litt vanskelig å AoE'e mye, så måtte bryte ned i mindre grupper (5 pulls).

Nå er jeg i ZF og der kan jeg ikke AoE'e i det heletatt pga vodoo trolls som kan få inn en polymorph på magen - og da dør de low lvl'sa jeg puller igjennom.

Men på de laveste lvl'sa kan en prot pala pulle på seg så og si alt i en hel instance og så aoe'e alt ned. En bra geara prot pala tror jeg skulle klart å aoe'a helt opp til 60 egentlig. Scholomance er jo som lagd for pala aoe.

Skal lett klare å dinge 50 under 5 timer med de neste jeg gjør dette med :)

Lenke til kommentar
Som protection paladin kan jeg lett pulle opp til SM:Cathedral i ett pull. Har ikke prøvd etter det.

Kan hende jeg misforstår, men du puller opp til katedralen eller tar du med deg katedralen i samme?

Tror jeg misforstår og at du mener du tar hele på en gang (og alle instanser under)

Men for sikkerhets skyld, jeg har pulla hele skiten med palaen din :p

Lenke til kommentar
Som protection paladin kan jeg lett pulle opp til SM:Cathedral i ett pull. Har ikke prøvd etter det.

Kan hende jeg misforstår, men du puller opp til katedralen eller tar du med deg katedralen i samme?

Tror jeg misforstår og at du mener du tar hele på en gang (og alle instanser under)

Er vel klart lettere å ta det i to pulls om du skal booste. Husk det er "castingtime" på døra så om du skal pulle alt må du først åpne døra, pulle bossen, SÅ dra hele veien ned igjen til starten der lowbien står

Lenke til kommentar

Er vel klart lettere å ta det i to pulls om du skal booste. Husk det er "castingtime" på døra så om du skal pulle alt må du først åpne døra, pulle bossen, SÅ dra hele veien ned igjen til starten der lowbien står

Løpe opp til døra, åpne, pulle bossen, løpe ned igjen, mere stress? "castingtimen" får du uansett ;)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Det du egentlig trenger er:

Figurine of the Colossus (Block-trinketen fra Netherstorm er grei sammen med den).

Nok block/dodge/parry til å unngå store deler av angrepene.

Protip: Når du merker at mobsene faktisk begynner å ta ned helsen din; snu deg og gå baklengs. Da funker avoidancen din. Selv om du går litt saktere tar du ca. 0 skade, er derfor mye mer effektiv. Samle alle, to consecrations, død.

Red.: Må du stoppe og heale gjør du noe feil mtp. protgear. Men det funker nok fett som holy og, flash of light er gull.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Då var boosteprosjektet ferdig. Sitter igjen med en lock, hunter og rogue på level 59, og kompis av meg fikk en rogue og en mage.

Alt gjort på 3 dager. (ikkje /played nei...3 dager med søvn, mat etc ^^ )

No starter helvete med å få seg gear...level 60 hunter med dm gear anyone..for ikkje å snakke om 0 i def, og bow på litt over 100. Flotte dager ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...