bandreas Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Du bruker hovedkontoen din til å reqruite en venn. Så har du da hoved konto + ny konto (RAF). Når disse to er i gruppe og på lik level vil de får trippel xp. Men husk, RAF kontoen din går bare til lvl 20 før du oppgraderer den. Bruk en 3. konto for å booste din hovedkonto med ny lvl 1 char + RAF kontoen din med en lvl 1 char. Er du horde, start trolls, orcs eller undeads. Taurens er litt langt unna en instance for å være effektiv Er du alliance (har ikke peiling på alliance) er vel human best, for det er vel nærmest low lvl instancene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 ja. Level 70 kontoen kan iKKE være linket med de to du skal få trippel XP på. må vel være trials ettersom det er eneste måten å invitere på? Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ok, dårlig skrevet av meg. Så det er NØDT å være trail fra start av. Da linker jeg og en venn opp trails. Så skal jeg boooste med 70magen min, som IKKE må være linket.? Trur jeg forstår Lenke til kommentar
decophly Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Level 38@7hours played, liker detta her! Boosting eller questing? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Lvl 46 her etter 7 timer played. Men jeg har bare en mage til å booste med, så etter lvl 40 går det ikke så raskt Men bare 4 levler igjen nå så blir det questing frem til 60. Frostmage er genialt for low lvl instance boosting btw, ice barrier oppe hele tiden og pull hele instancen Har man en protpala så er jo dette riktig nok et klart førstevalg, så jeg skal lvl'e en paladin som neste char. hmm, jeg booster meg selv med en prot pala med fullt epic, men allikevel syns jeg det går litt treigt... btw så låner jeg paladinen av en kompis, så jeg er ikke helt stø på klassen. Og når du sier at det er bedre med en prot pala enn en frost mage som du booster med syns jeg det er litt rart når jeg er lvl 25 med 12 timer played og du er 46 med 7 timer played.. Er det bare jeg som gjør det feil? :s Tar hele sm cath på 3-4 pulls og jeg får 200-300 xp killet, men jeg syns fortsatt det går litt treigt... Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Tror du lett kan ta hele SM chat på ett pull, kommer jo litt ann på hvordan du utfører det hele dog. Det som koster mye tid er at de du puller igjennom dør, at du må drikke for å få igjen mana og løping mellom steder. Kan hende det er mye tid å hente i starten og. Jeg questet med 2 chars samtidig, dinga lvl 8 svært raskt. Da var det bare å løpe rett til Orgrimmar og RFC, ble der til lvl 17. Bare aoe'a med magen. På lvl 17 lagde jeg en portal til UC (tjener litt tid her ) og dro til Shadowfang Keep. Ble litt mye løping ned dit, men pulle hele insancen der på 5 pulls (pga, spawning patrols) tror jeg, så det ble bra med xp. På lvl 21 kjørte jeg SM Graveyard og de tre andre ettersom jeg kom opp i level. Tok alltid å aoe'a alt jeg kom over. I SM Cath ble det litt vanskelig å AoE'e mye, så måtte bryte ned i mindre grupper (5 pulls). Nå er jeg i ZF og der kan jeg ikke AoE'e i det heletatt pga vodoo trolls som kan få inn en polymorph på magen - og da dør de low lvl'sa jeg puller igjennom. Men på de laveste lvl'sa kan en prot pala pulle på seg så og si alt i en hel instance og så aoe'e alt ned. En bra geara prot pala tror jeg skulle klart å aoe'a helt opp til 60 egentlig. Scholomance er jo som lagd for pala aoe. Skal lett klare å dinge 50 under 5 timer med de neste jeg gjør dette med Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Som protection paladin kan jeg lett pulle opp til SM:Cathedral i ett pull. Har ikke prøvd etter det. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Må jeg oppgradere en trail til full account før jeg kan Verve en venn? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Som protection paladin kan jeg lett pulle opp til SM:Cathedral i ett pull. Har ikke prøvd etter det. Kan hende jeg misforstår, men du puller opp til katedralen eller tar du med deg katedralen i samme? Tror jeg misforstår og at du mener du tar hele på en gang (og alle instanser under) Men for sikkerhets skyld, jeg har pulla hele skiten med palaen din Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Som protection paladin kan jeg lett pulle opp til SM:Cathedral i ett pull. Har ikke prøvd etter det. Kan hende jeg misforstår, men du puller opp til katedralen eller tar du med deg katedralen i samme? Tror jeg misforstår og at du mener du tar hele på en gang (og alle instanser under) Men for sikkerhets skyld, jeg har pulla hele skiten med palaen din Er vel klart lettere å ta det i to pulls om du skal booste. Husk det er "castingtime" på døra så om du skal pulle alt må du først åpne døra, pulle bossen, SÅ dra hele veien ned igjen til starten der lowbien står Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Begge deler. Alle instancer fra RFC-Cathedral kan lett taes i ett pull (kanskje videre, men det har jeg ikke prøvd). Cathedral går kjempelett i en pull. Bare å vite hva man skal gjøre, np. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Bare å vite hva man skal gjøre, np. Der svikter jeg.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 200kr for boostinglessons. PM meg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Som protection paladin kan jeg lett pulle opp til SM:Cathedral i ett pull. Har ikke prøvd etter det. Kan hende jeg misforstår, men du puller opp til katedralen eller tar du med deg katedralen i samme? Tror jeg misforstår og at du mener du tar hele på en gang (og alle instanser under) Men for sikkerhets skyld, jeg har pulla hele skiten med palaen din Er vel klart lettere å ta det i to pulls om du skal booste. Husk det er "castingtime" på døra så om du skal pulle alt må du først åpne døra, pulle bossen, SÅ dra hele veien ned igjen til starten der lowbien står Løpe opp til døra, åpne, pulle bossen, løpe ned igjen, mere stress? "castingtimen" får du uansett Endret 15. september 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Spørsmål. Jeg vil ha 3 kontoer som jeg levler sammen med 3x EXP. Burde jeg? 1) Konto 1 recruiter Konto2 OG Konto2? 2) Konto 1 recruiter Konto2. Konto2 recruiter Konto3? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva slags gear bør man ha før man tar hele i ett pull da? Bruker en prot pala i healing gear(av mangel på tanking) til boosting å greier det på en 2-3 pulls ihvertfall, har ikke turt å prøve å pulle hele enda Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Det du egentlig trenger er: Figurine of the Colossus (Block-trinketen fra Netherstorm er grei sammen med den). Nok block/dodge/parry til å unngå store deler av angrepene. Protip: Når du merker at mobsene faktisk begynner å ta ned helsen din; snu deg og gå baklengs. Da funker avoidancen din. Selv om du går litt saktere tar du ca. 0 skade, er derfor mye mer effektiv. Samle alle, to consecrations, død. Red.: Må du stoppe og heale gjør du noe feil mtp. protgear. Men det funker nok fett som holy og, flash of light er gull. Endret 15. september 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Då var boosteprosjektet ferdig. Sitter igjen med en lock, hunter og rogue på level 59, og kompis av meg fikk en rogue og en mage. Alt gjort på 3 dager. (ikkje /played nei...3 dager med søvn, mat etc ^^ ) No starter helvete med å få seg gear...level 60 hunter med dm gear anyone..for ikkje å snakke om 0 i def, og bow på litt over 100. Flotte dager ^^ Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er er en how to boost sm video jævla nubs. http://www.gamevee.com/viewVideo/World_of_...orial_HQ/528126 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fin film for de som har tilgang til en prot paladin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå