Gå til innhold

Recruit a friend vinner :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Raf er veldig morsomt. Å levle i Barrens har aldri vært lettere!

Men tror nok at viss du har en venn til å være med, så går det raskere. Min første dual-box tok veldig lang tid i starten, pga hadde aldri gjort det før og at du må sette opp alle macroene.

 

Jeg levler atm en mage og en druid. Wrath + Fireball only!(Wrath har 5 mindre range, så jeg bruker som regel han som main)

 

Jepp - veldig "fine" nick.

post-129312-1219728750_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Du trenger et program, f.eks. keyclone. Dette gjør det mulig at når du trykker på "1" i et WoW vindu, sender keyclone "1" tasten over til det andre vinduet. Noe som gjør det mulig å lage macros som f.eks.

 

/assist (main character)

/spell Fireball

 

og

 

/target (main charachter)

/follow

 

Vil anbefale og få multiboxer v2. Gjør det enklere å trade mellom accountene. Også sender den wispers til main account i fra alten, og sier nei til duels. Share/accept quest enkelt.

 

Viss du ikke har noe i mot spamming i party channel, ville jeg legge til at det er lurt å hive inn en "/p follow" i macroene. Slik du ser at den funker.

Lenke til kommentar

Nja, multiboxing og multiboxing..

 

Vi har ikke tenkt til å gå ut av instance før 57 elln.

 

Han logger på begge våre char's, jeg på min warr..

 

Igår kveld gjorde vi 30-38 på 1.5 timer elln, på 37 så endte vi på 220k/hour ^^

 

Jeg har det morro med å knuse alle instances på warren min og lol ^^

 

 

 

Vi tenkte, RFD 38-40 Ulda 40-45 ZF 45-46(47) mara 46-50 st 50-53 brd 53-57 sånn ca.

 

ATM så har 30-38 godt ekstremt mye fortere enn 20-28 lol.

 

 

Og det beste er at vi får 1 gratis 60 til når vi dinger 60 med dem lol.

 

Som dere kan se hadde vi 23k xp på litt over 2minutter /played der, 23*30 (60 min delt opp i 2minuttere) = 690k / hour.

 

Dog pga travel reset osv er det ikke mulig å holde det oppe sånn hele tiden, men som jeg sa, 37-38 gjorde vi stabilt 230k / hour.

 

Når man trenger 50-60k per level så går det rimelig fort da ^^

Endret av PcT
Lenke til kommentar

Recruit a friend programmet er jo en multi-boxer's våte drøm!

 

Har selv benyttet meg av dette og kjører nå 4 kontoer på samme maskin. Bruker keyclone for å styre herligheten (lagt inn alt utenom nummertaster og spacebar på "Do-not-pass" for å gjøre ting litt enklere å håndtere).

 

Levlehastigheten er helt vanvittig. Sett i forhold til at de boostet quest xp for ikke så veldig lenge siden så blir 3 ganger xp helt sinsykt rått.

 

Min plan er å levle opp 3 småttiser til lvl 60 (den 4. kontoen er en lvl 64 mage jeg bruker for å ta ned questmobs) for så å bruke de 60 "gratis" levlene på mine andre alter.

 

Har ingen planer om å kjøre mulitboxing i endgame.

Lenke til kommentar

Hvordan vil dere si det er å booste som warrior?

 

Tror dere det hadde gått fortere med en dotter? (eventuelt hvor mye)

Rapporter gjerne når dere dinger 60 forresten :)

 

Vurderer å booste opp to chars på accounten for så å ha Warrior og priest på Trialen slik at hvis jeg skulle bli utsatt for hacking (ikke mitt navn på accounten så sliter litt hvis det skulle skje) har jeg klassene jeg liker best på en backup account også :)

 

Edit: Tilfelle noen foreslår dualboxing istedenfor, jeg har ikke ork til å sette opp ;)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg har en 70 pala på en fil, 70 priest på en fil (den jeg skal dualboxe) og tenker å kjøpe en til. Går det fortest å selvbooste begge filene gjennom alle instances fra lvl 20-50/60?

 

Trenger den nye filen tbc?

Lenke til kommentar
Hvordan vil dere si det er å booste som warrior?

 

Har boosta masse kompiser med min warr. Ikke spesielt bra gearet, har vært tank en stund, så DPS gearet er S1/S2 stort sett. Har flydd igjennom alt opp til, og inkludert, LBRS. I Outland bør du nok skaffe en healer, da ting begynner å nærme seg i level og slår litt hardere.

 

Er morro med warrior da :) Charge og herje mellom svææære packs med mobs, sweeping strikes, ww, cleave, ms.. mye å trykke på, masse morsomme tall. Har jo plate, så unngår mye fysisk skade, og magisk skade blir ofte resistet, så du kan erte på deg rimelig voksne packs før du sliter.

 

Kan ikke annet enn å anbefale det!

Lenke til kommentar

Har sendt ut 2 invites fra min hovedkonto nå.

 

1 invite til meg selv.

1 invite til en venn.

 

<navn>(Resend Invite) 26-08-08 n/a (linked account)

<navn> (Resend Invite) 26-08-08 n/a (linked account)

 

Er det bare nå å aktivere disse to, så kan vi spille i lag med trippel XP? Eller er det slik at jeg må spille på hovedkontoen i tillegg? Og om vi begge når nivå 60 på begge de to invite kontoene, så kan vi gi 30 nivåer hver til min hovedkonto...?

Lenke til kommentar
Det går helt sinnsvakt fort å booste som en warr.

 

Clearer lib + arms + cath på 10-15min.

 

Nå skal det sies at jeg er full s4 gearet og dog. (Med bare top gems og enchants ofc)

Er ikke så langt i fra, mere S3 her dog :p

 

Men bør da gå fort nok det også, tror jeg må få opp noen alts snart, trenger gold og questing 60-70 er en fin kilde, er artig også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...