HelloKjersti Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Art Lebedev beveger seg inn på minnepinnemarkedet. Les mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ahahah, tragisk... eller ok, når du får minnepinner som ser ut som jukkende hunder så kan man vel ikke klage for mye. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Designet falt i smak hos meg, men det står jo ingenting om lese- skivehastighet. Sendte dem en mail så endrer jeg posten her når jeg evt får svar Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hadde vel egentlig forventet et LED display da jeg leste overskriften. Oh well... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 De får begynne å slippe noen produkter da vel, ikke bare bilder av dem Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ahahah, tragisk... eller ok, når du får minnepinner som ser ut som jukkende hunder så kan man vel ikke klage for mye. Hehe, ja... fikk en slik "USB hund" fra søsteren min etter at hun hadde vært på en studietur til Japan med RCA... har ikke prøvd den enda. Tror ikke jeg hadde satset på "minnepinne kunstverk" (ser ikke helt vitsen selv, men det er gjerne p.g.a. at det finnes utallige USB minnepinner allerede på markedet som er svært gode). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå