Gå til innhold

Tele2 eget mobilnett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Sendte en mail til kundeservice å spurte om det samme, og dette var svaret:

"Nei, dette stemmer ikke, og vi har heller ikke planer om noe samarbeid med network norway"

Så nå er jeg litt usikker her, hmm?

Tele2 og Network Norway eier i fellesskap selskapet Mobile Norway (50/50) som opererer et nett som nå dekker sentrale Oslo, Stavanger/Sandnes og Trondheim (og kanskje også Bergen). avhengig av telefon ser du dette nettet som 242-05, Network Norway, Onecall etc etc. Foreløpig er xxx kunder... orker ikke gjenta meg selv, dette kan dere lese om et annet sted...

Lenke til kommentar

"Nei, dette stemmer ikke, og vi har heller ikke planer om noe samarbeid med network norway"

Haha ... utrolig hva de på kundeservice vet altså :D

Sikker på at du ringte riktig operatørs kundeservice? :!:

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar

Haha ... utrolig hva de på kundeservice vet altså :)

Nå er d jo ikke direkte samarbeid da men.. : o Kommer litt ann på hvordan innringer forumlerte seg : )

Lenke til kommentar

Joda, det er sant det ;) Men etter som jeg skjønte det var spørsmålet om Tele2 bygger ut eller er med og bygge ut eget mobilnett. Ikke om Tele2 har noe samarbeid med NetworkNorway eller ikke. Så skjønner ikke helt hvordan det kan missforstås så mye at svaret blir det motsatte :)

Lenke til kommentar

Virket veldig rart, og ja jeg sendte en mail til rett kundesenter :)

Han som svarte meg, virket helt sikker på at de ikke ville, eller hadde noe som helst med nettet til NN, eller NN å gjøre.

Men jeg sendte en SMS til administrerende direktør i Tele2, og han svarte at kunder blir flyttet til NN sitt nett i år 2010

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Fikk klar beskjed av han at Tele2 kunder ikke kan benytte seg av NN før i 2010 :roll:

Det stemmer ikke, som du ser har Dain Bramaged skrever at han benytter seg av det. Noe jeg også opplever rundt grünerløkka i oslo, men ikke så mange andre steder enda (tele2-kunde)

Velger å tro på deg, da jeg ikke har testet selv ennå, men er det slik at du må velge det manuelt, eller veksler telefonen din over til NN automatisk på Grünerløkka?

Jeg skjønner bare ikke hvorfor de nekter for at man har tilgang til NN, når det viser seg at man faktisk har det. Kan det virkelig være nødvendig for dem å drive å lure seg vekk fra den reelle fakta, veldig rart.

Endret av radio_y1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Jeg skjønner bare ikke hvorfor de nekter for at man har tilgang til NN, når det viser seg at man faktisk har det. Kan det virkelig være nødvendig for dem å drive å lure seg vekk fra den reelle fakta, veldig rart.

Hvordan vet du at du henger på NN eller for den saks skyld TnM eller NC? De fleste mobiler viser operatørens navn uansett hvilket nett du henger på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...