radio_y1 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg kan huske at jeg tidligere har sett at Tele2 også bygger ut eget mobilnett i Norge, elle i samarbeid med noen andre. Kan det stemme, i såfall hvem? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 De har vel slått seg sammen med network norway. http://www.amobil.no/artikler/tele2_bygger_mobilnett/43687 Lenke til kommentar
radio_y1 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Sendte en mail til kundeservice å spurte om det samme, og dette var svaret: "Nei, dette stemmer ikke, og vi har heller ikke planer om noe samarbeid med network norway" Så nå er jeg litt usikker her, hmm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Sendte en mail til kundeservice å spurte om det samme, og dette var svaret: "Nei, dette stemmer ikke, og vi har heller ikke planer om noe samarbeid med network norway" Så nå er jeg litt usikker her, hmm? Tele2 og Network Norway eier i fellesskap selskapet Mobile Norway (50/50) som opererer et nett som nå dekker sentrale Oslo, Stavanger/Sandnes og Trondheim (og kanskje også Bergen). avhengig av telefon ser du dette nettet som 242-05, Network Norway, Onecall etc etc. Foreløpig er xxx kunder... orker ikke gjenta meg selv, dette kan dere lese om et annet sted... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Sendte en mail til kundeservice å spurte om det samme, og dette var svaret: "Nei, dette stemmer ikke, og vi har heller ikke planer om noe samarbeid med network norway" Så nå er jeg litt usikker her, hmm? Haha ... utrolig hva de på kundeservice vet altså Sikker på at du ringte riktig operatørs kundeservice? :!: Endret 29. august 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Sendte en mail til kundeservice å spurte om det samme, og dette var svaret: "Nei, dette stemmer ikke, og vi har heller ikke planer om noe samarbeid med network norway" Så nå er jeg litt usikker her, hmm? Haha ... utrolig hva de på kundeservice vet altså Nå er d jo ikke direkte samarbeid da men.. : o Kommer litt ann på hvordan innringer forumlerte seg : ) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Joda, det er sant det Men etter som jeg skjønte det var spørsmålet om Tele2 bygger ut eller er med og bygge ut eget mobilnett. Ikke om Tele2 har noe samarbeid med NetworkNorway eller ikke. Så skjønner ikke helt hvordan det kan missforstås så mye at svaret blir det motsatte Lenke til kommentar
radio_y1 Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Virket veldig rart, og ja jeg sendte en mail til rett kundesenter Han som svarte meg, virket helt sikker på at de ikke ville, eller hadde noe som helst med nettet til NN, eller NN å gjøre. Men jeg sendte en SMS til administrerende direktør i Tele2, og han svarte at kunder blir flyttet til NN sitt nett i år 2010 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Tele2 mobilen min bytter på å bruke NwN nettet og Netcom's nett. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Har du prøvd om det er mogeleg å velje nett manuelt til Telenor? Me som har One Call kan for tida velje om me vil henge på Netcom eller Telenor, sidan nwn snart skal roame på Telenor. Lenke til kommentar
radio_y1 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Fikk klar beskjed av han at Tele2 kunder ikke kan benytte seg av NN før i 2010 Lenke til kommentar
Luggruff Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Fikk klar beskjed av han at Tele2 kunder ikke kan benytte seg av NN før i 2010 Det stemmer ikke, som du ser har Dain Bramaged skrever at han benytter seg av det. Noe jeg også opplever rundt grünerløkka i oslo, men ikke så mange andre steder enda (tele2-kunde) Lenke til kommentar
radio_y1 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Fikk klar beskjed av han at Tele2 kunder ikke kan benytte seg av NN før i 2010 Det stemmer ikke, som du ser har Dain Bramaged skrever at han benytter seg av det. Noe jeg også opplever rundt grünerløkka i oslo, men ikke så mange andre steder enda (tele2-kunde) Velger å tro på deg, da jeg ikke har testet selv ennå, men er det slik at du må velge det manuelt, eller veksler telefonen din over til NN automatisk på Grünerløkka? Jeg skjønner bare ikke hvorfor de nekter for at man har tilgang til NN, når det viser seg at man faktisk har det. Kan det virkelig være nødvendig for dem å drive å lure seg vekk fra den reelle fakta, veldig rart. Endret 18. september 2008 av radio_y1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg skjønner bare ikke hvorfor de nekter for at man har tilgang til NN, når det viser seg at man faktisk har det. Kan det virkelig være nødvendig for dem å drive å lure seg vekk fra den reelle fakta, veldig rart. Hvordan vet du at du henger på NN eller for den saks skyld TnM eller NC? De fleste mobiler viser operatørens navn uansett hvilket nett du henger på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå