SuperSjantis Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg et lite surround-anlegg; MegaWorks THX 5.1 550 Men så har jeg et problem: Jeg har en bærbar pc med kun èn ut/inngang, og det er tre kabler som skal inn (Grønn, svart, oransje) Jeg kobler til den grønne, og da funker kun sub'en og to fronthøyttalere. Jeg må derfor ha et lydkort med tre inn/utganger. Er det noen som har noe erfaring med eksterne lydkort? Hva kan dere anbefale? Mvh. Jon Edit: skriveleif Endret 26. august 2008 av jonfla91 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (lurer på akkurat det samme) Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Har funnet et som kan fungere, eksternt 5.1 lydkort fra Creative: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=36514...nks#ProductTabs EDIT: Har kjøpt det. Ser ingen vesentlige problemer. Savner muligheten for å stille inn lyden etter hvor i rommet jeg sitter. (Som en ekstra liten digs, medfølger en fjernkontroll til styring av lyd og DVD/Musikk spiller) Endret 9. november 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 jeg lurte på den samme til min laptop, noen med erfaringer om denne? den virker jo veldig grei og creative pleier ikke å lage dritt heller, ihvertfall til denne prisen så bør den være god nok for de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå