Gå til innhold

9700 lagg i CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke du trenger å sende tilbake til Komplett enda, har du prøvd med eldre drivere? Har Radeon 8500 og har hatt mye problemer med fps jeg og. Fant ut av løsningen var at man bare burde teste ALLE slags drivere, og med det mener jeg eldere drivere..Vet ikke helt ok ATI har en driver database men, det er vært et forsøk.

Lenke til kommentar

kjører du directx 9.0 eller 9.0a?

etter hva jeg har forstått så var ikke 9.0 helt på lag med ATI og at det var derfor 9.0a kom ut så fort som den gjorde

hvis ikke det hjelper så hadde jeg ventet til catalyst 3.4 kommer ut, ca 15.mai + -

om ikke det hjelper så kan man jo begynne å vurdere å sende det tilbake

lykke til i hvertfall

Lenke til kommentar
Tror ikke du trenger å sende tilbake til Komplett enda, har du prøvd med eldre drivere? Har Radeon 8500 og har hatt mye problemer med fps jeg og. Fant ut av løsningen var at man bare burde teste ALLE slags drivere, og med det mener jeg eldere drivere..Vet ikke helt ok ATI har en driver database men, det er vært et forsøk.

Hvis du merka deg litt så... ehmn, jeg har byttet hardware og jeg har mottatt et nytt r9700 og nå 100 fps... jeg er så glad jeg gjorde det!!!

Og hvis du har lest så, jeg har brukt de som fulgte med osv...'

Den datt til 20 osv... men nå er den 100 uanz

Lenke til kommentar

Hmm...problemet ditt virker rart! Kortet ditt er jo dritbra, men det virker som (ut ifra mitt synspunkt) at det faktisk kan være litt defekt. Jeg vet om en fyr som også har samme kort som deg (tror jeg) og han klagde på at det krevde evig masse strømressurser, kan problemet ligge der? Selv har jeg en drittskjerm Panasonic 60 Hz og GeForce2GTS, men kjører med 99.9 fps i cs :D dropper seff litt da, ned til 40-tallet i de mest ekstreme situasjoner (som f.eks der det er masse textures + folk).

Se på strømforsyningen din til PCen :)

Lenke til kommentar
Hmm...problemet ditt virker rart! Kortet ditt er jo dritbra, men det virker som (ut ifra mitt synspunkt) at det faktisk kan være litt defekt. Jeg vet om en fyr som også har samme kort som deg (tror jeg) og han klagde på at det krevde evig masse strømressurser, kan problemet ligge der? Selv har jeg en drittskjerm Panasonic 60 Hz og GeForce2GTS, men kjører med 99.9 fps i cs :D dropper seff litt da, ned til 40-tallet i de mest ekstreme situasjoner (som f.eks der det er masse textures + folk).

Se på strømforsyningen din til PCen :)

Les hele tråden da ! Han har sendt inn kortet og fått nytt.

Lenke til kommentar

Asso merkelig at du bare byttet kort så fikk du 100fps

fordi det skal ikke være noe feil med kortet

jeg har samme prob

Lagger som faen nedi 50 fps med cat 3.4 osv

men grafikken er smooth

9400 i 3dmark 01 så er ikke noe med kortet det ligger i cfgdriverene

jeg sliter som sakt selv

en jeg spiller i klan med har et Gf4 4600 han har samme prob

"hakker" under spilling

akkurat som HDD lagg2k

helt for jævlig ;( han defrag disken 2 ganger i uken, den partisjonen han har cs på han har fått fjerna laggen, har hatt virus på kolla , har på følelsen at det kan være probbet til at jeg har den "hakkinga" i cs fps kan ligge på 80-100 men grafikken "hakker" på en måte akkurat som om fps dropper til 14 ellerno :D

Lenke til kommentar

Her er hva jeg gjorde :)

1. Jeg skifta på alle typer instilling, la inn patcher osv

2. Jeg bytta drivere til de som fulgte med og eldre versjoner

3. Jeg formaterte, prøvde 98se, 2k , XP....

4. Jeg la inn via drivere, uninstall, install, nye ,gamle osv...

5. Jeg spurte komplett, de sa jeg skulle sende det inn

6. jeg gjorde et siste forsøk i å få flasha bios over til pro og klokke

Dette gikk alt i dass, morsomt med feilflashingen *NOT*

Dette fixxet det...

jeg fikk et nytt et, pga kondensator som "falt av" :p!

Men det jeg vet er at, jeg hadde nytt hk og ram da jeg fikk tilbake det nye

kortet. Fikk ikke tested det på via og sd-ram.

Men på nforce2 og ddr :)

Dette funker nå flott.

Forresten, burde jeg ha fler poeng i 3dmarks 01 se ?

Lenke til kommentar
Nei sant

nå har jeg installa cat 3.4 no lagg at all :p

creater lan og hakker ikke når jeg fks går igjennom tre døra på aztec fks

har enda fps dropp men bare ned til 70-80

så er så si fornøyd

fornøyd?? har 100 fps konstant uansett hva jeg gjør på aztec med 100 smokes rundt meg.. du burde IKKE være fornøyd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...