Gå til innhold

9700 lagg i CS

Anbefalte innlegg

Burde jeg sende kortet tilbake til komplett eller hva ?

Prøv med xp først, så har du prøvd alt !

Hvis det da ikke er bedre så kan du sende det tilbake, for da er det nok noe galt med kortet ditt :yes:

hmm...en ting til, er det kun i cs fps dropper ? gjelder det alle spill ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et seriøst problem hos deg om det 'hakker/lagger' ved 39 fps. Dersom frameraten ligger over 29 fps skal man ikke merke det med det blotte øye. Derfor tror jeg at det er noe med AGP bussen i forhold til minnet som gjør at det lagger. Kan hende at ATI driverne eller VIAs AGP drivere ikke er helt på linje med hovedkortet ditt....sjekk om det kanskje er en oppdatering til hovedkortets BIOS.

En annen ting kan være at du rett og slett har lagg på nettet--er det mulig å spille CS i single player? Har aldri spilt CS selv, så jeg vet ikke........

Hvordan takler skjermkortet ditt andre spill?

Lenke til kommentar
Det er et seriøst problem hos deg om det 'hakker/lagger' ved 39 fps. Dersom frameraten ligger over 29 fps skal man ikke merke det med det blotte øye. Derfor tror jeg at det er noe med AGP bussen i forhold til minnet som gjør at det lagger. Kan hende at ATI driverne eller VIAs AGP drivere ikke er helt på linje med hovedkortet ditt....sjekk om det kanskje er en oppdatering til hovedkortets BIOS.

En annen ting kan være at du rett og slett har lagg på nettet--er det mulig å spille CS i single player? Har aldri spilt CS selv, så jeg vet ikke........

Hvordan takler skjermkortet ditt andre spill?

nå er jo ikke cs fps det samme som vanlig fps og alt under 85 fps i cs blir oppfattet som hakkete for meg i hvertfall og når fpsn er veldig ustabil blir det oxo laggete

sitter nå på et vodoo 3 kort med max_fps 50 helt stabilt. får 12 - 15 fps av smoke :( (GF4 R.I.P)

i cs blir mouse sensen anerledes avhengig av hvor mange fps du har og rekylet blir lavere på gunnerne (sikte kornet går in fortere oxo)

prøv å sette fpsn til 30 i cs og se hvor jævelig det er :p

har hørt at et trent øye kan se langt mere en 30 fps

Lenke til kommentar
Det er et seriøst problem hos deg om det 'hakker/lagger' ved 39 fps. Dersom frameraten ligger over 29 fps skal man ikke merke det med det blotte øye. (...)

Bullshit! (Pardon my french...)

Har blitt tatt opp i meget store og omfangsrike diskusjoner, og konklusjon er alltid den samme, de som mener at "øyet" ikke ser mer enn så og så mange "frames per second" må bare gi seg! En ting er sikkert, du "merker" forskjell mellom 29 fps og 60 fps, 60 fps og 100 fps også for den saks skyld. Om du ikke gjør det, tror jeg det er ditt blotte øye det er noe feil med...

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
har du peiling på  cs i det hele tatt ? jeg kjører 60hz og får 35 fps, det lagger!  :yes:

Grunnen til at du får 35 fps er at du kjører 60hz, det var jo dette jeg prøvde å si til deg i en tidligere post.

Hvis du kjører med 60hz så er 60 fps maks, men det betyr ikke at du har 60 fps hele tiden.

gjør som jeg sier under her :yes:

Har du fikset refresh rate buggen (den gjør at alle spill kjøres i 60 hz, så da er 60 fps maks) i win2k ?

Det kan du fikse med reforce ( søk etter programmet i google.com )

Der stiller du inn ønsket hz i ønsket oppløsning. Så hvis du kjører cs i 800x600 så velger du f.eks 85 hz. da vil du få maks 85 fps i cs, skjønner ?

Hvis du ikke får det til, så bare spør i vei  

:yes:

Lenke til kommentar
Burde jeg sende inn kortet til Komplett eller er det andre med samme problem? :woot:

Hvis du sender det inn, vil du bare få det tilbake igjen pluss at du må betale porto. Det er ikke noe galt med kortet ditt. Det er ditt oppsett som er dårlig! Har du lest hva de andre har skrevet her? Har du prøvd det de har sagt?

Lenke til kommentar

Nei, ikke send kortet tilbake, kortet funker jo fint det, det er et software problem du har!

prøv rett og slett å formater og legge inn os på nytt, og legg inn alle drivere osv....håper det vil hjelpe (er rimilig sikker på det ja)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...