Gå til innhold

Maskinen går tregt som smør...

Anbefalte innlegg

Ønsket om en combofix-logg ligger i at man kan få sjekket om det ikke ligger 'mer' malware på pc'n. En ting er å fjerne det synlige, en annen ting er å fjerne alt som kan knyttes til malware og forhindre at du evt. blir infisert etter en stund. Som nevnt så er dette bare en tilbud. Hva du gjør, bestemmer selvfølgelig du :)

Så nettopp i mappa til Combofix etter nok ett søk ang. siste spurte sak (som nå er ok), og da lå alle filene i mappa igjen. Men hvor finner jeg loggen? Så etter både .txt-filer og filer med log i navnet, men fant nada. Det er ikke det at jeg ikke vil legge opp en logg, men jeg finner bare ikke noe å legge opp. Hadde det vært for meg skulle du fått ett par HUNDRE GIGABYTES med tekstlogger av meg!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
c:/combofix.txt betyr at tekstfila skal ligge direkte på c-disken, og ikke i mappa som heter combofix :)

Sorry, min feil. Uansett så etter nå, og finner ikke noen txt fil med det navnet. Bare noen andre filer som ikke har noe med Combofix å gjøre. Kommer sikkert til å poste filen når jeg har gjort ett nytt søk når det trengs! Sånn off the record spørsmål..: Du jobber vel ikke for ett sikkerhets-selskap eller noe slik, eller er Combofix ett open source program? Spør bare siden jeg aldri har hørt om programmet før!

Du skal uansett ha takk for å ha anbefalt det. Har garantert bevart nervene mine to ganger allerede!

Lenke til kommentar

Går ut ifra at det ikke er meg du spør, men jeg jobber hvertfall ikke i noe sikkerhets-selskap...

Combofix er laget av sUBs, og så vidt jeg vet er det ikke Open Source. Hadde det ikke vært litt dumt hvis et sikkerhetsprogram som Combofix hadde vært Open Source?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...