Marius Fjeld Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Skal kjøpe meg gitar til jul. D.v.s etter jul og alle pengegavene. Og da lurer jeg på om noen har noen gode forslag til en forsterker til rundt 4000 kroner. Hadde vært foretrukket med en rørforsterker. Takk på forhand. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hva skal den brukes til? Vil tro Peavey Valveking eller Classic 30 er gode valg, alt etter hva du skal spille. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Den skal brukes hovedsaklig til å spille punk/rock og kanskje litt heavy innimellom. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Støtter valveking! Ville enten prøvd meg på den eller en brukt marshall. EDIT: feil link Endret 26. august 2008 av Jon_Martin Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Sett noen filmer av den nå på Youtube. Wow! Det var en allsidig forsterker, ja. Meget mulig jeg går for den. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Sett noen filmer av den nå på Youtube. Wow! Det var en allsidig forsterker, ja. Meget mulig jeg går for den. Sjekk Thomann, tenkte jeg fant en 100w der til rundt 4 lapper, men tror det var en combo-forsterker... Tror uansett det er billigere der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå