Darth_Vader Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Konemor skal få ny mobil, og hennes ønsker er som følger: 1 Så bra kamera som mulig 2 God å skrive sms med 3 Litt "sprekt" utseende 4 Liten og nett Noen som har anbefalinger? Veldig usikker på hva vi skal velge...... Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Anbefaler å sjekke kelkoo, eller så kan du jo spørre om råd i en butikk? Lenke til kommentar
Andy07 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 3 forslag: lg secret samsung soul se c902 (rød f.eks) Lenke til kommentar
Moblifonen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ville venta litt på Sony Ericsson C905. Den skal visstnok ha et kamera som er like bra som et kompaktkamera. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 like bra blir det ikke før kamerabrikken blir bedre.. men den ser jo ikke akkurat så bra ut heller da.. jeg vil henge meg på andy07 sitt forslag på samsung soul. eller muligens en lg med touchscreen? f480 eller ku990? Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) sitat: Konemor skal få ny mobil, og hennes ønsker er som følger: 1 Så bra kamera som mulig 2 God å skrive sms med 3 Litt "sprekt" utseende 4 Liten og nett Da bør dere velge LG KC 550. Da får dere en telefon som tilfredstiller deres krav til en hyggelig pris. Jeg har tilgang til de fleste mobilene, derfor prøvde vi noen stk. Valget hennes ble LG KC 550 da den ga henne det du beskriver. Og til en vesentlig lavere pris en mange av de andre modellene hun likte. Lykke til! Endret 3. september 2008 av ebbe77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå