dahwan Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har en skolePC med strenge regler og restriksjoner. Jeg tenkte jeg skulle høre på musikk, se filmer og programmere på laptopen jeg fikk av skolen, men det går altså ikke ann. Derfor tenkte jeg at jeg skulle dele harddisken min i to og installere min egen windows XP på ene partisjonen. På den måten kan jeg bare slette partisjonen ved slutten av skoleåret og alt er "back to normal" Noen ting jeg vil vite før jeg bynner dog. Åssen kommer boot filene til å være etter jeg har installert OS nr 2 på PCen? Kan jeg ordne meg dualboot ved hjelp av et program til windows xp? Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 1 minutt inn i prosjektet mitt og jeg sitter fast. Når PCen starter har jeg kansje 1.5 sekund med "splash screen" før windows XP starter opp. I den lille perioden har jeg prøvd ESC, F2, F8 og F12. Det eneste som har noen virkning er ESC som leder meg til BIOS. Åssen kommer jeg meg til boot devices i Toshiba Tecra M9 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå