Gå til innhold

4 skjermer på 2 skjermkort

twarr

Anbefalte innlegg

heisann!

Først av alt; har søkt i forumet og ikke funnet svar på spørsmålet mitt.

Har forstått det slik at man kan bruke to identiske pci express-skjermkort, for å kunne benytte seg av 4 skjermer på pc'en.

Det jeg lurer på, er om det er mulig slik at skjerm nr. 1 er primærskjerm (diverse windows skrivebord) og at skjerm nr. 2-3-4 er sekundær (diverse skal vise akkurat det samme).

Lurer også på om visst feks skjerm nr. 4 er en TV (bruke S-video utgang på skjermkort), vil det da også fungere?

Er dette mulig? :-)

Håper på svar!

mvh

Twarr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Du må ikke ha 2 skjermkort for og få 4 skjermer du kan kjøpe et 3870x2 kort med 4dvi utganger. Jeg har dette skjermkortet og jeg kan som sakt koble til 4 skjermer noe som er kjempe greit så slipper du og ha 2 skjermkort.

Da kan du bruke 4 skjermer på 1 og samme skjermkort.

Da kan du ha 1 primær skjerm og bruke de andre skjermene til hva du ønsker.

Personlig bruker jeg 1 skjerm til spilling og skjerm nr 2 andre ting mens jeg spiller.

Vis du skal ha 4 skjermer anbefaler jeg deg og skaffe Ultramon som gir deg start bunnlinje over alle skjermene.

Ultramon

Asus 3870x2 4xdvi

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-wtZtqAvs
ok, men visst jeg da kjøper det kortet med fire utganger, kan jeg da bruke utgang 1 til skjerm 1 og utgang 2-3-4 til skjerm 2 (alle 3 klonet) ?

Har ikke prøvd dette, kan hende det går.

Men kloning er jo vanligvis av 1 skjermbilde ikke at du kan ha 1 skjerm og så bruke de andre klonet.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...