twarr Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 heisann! Først av alt; har søkt i forumet og ikke funnet svar på spørsmålet mitt. Har forstått det slik at man kan bruke to identiske pci express-skjermkort, for å kunne benytte seg av 4 skjermer på pc'en. Det jeg lurer på, er om det er mulig slik at skjerm nr. 1 er primærskjerm (diverse windows skrivebord) og at skjerm nr. 2-3-4 er sekundær (diverse skal vise akkurat det samme). Lurer også på om visst feks skjerm nr. 4 er en TV (bruke S-video utgang på skjermkort), vil det da også fungere? Er dette mulig? :-) Håper på svar! mvh Twarr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Du må ikke ha 2 skjermkort for og få 4 skjermer du kan kjøpe et 3870x2 kort med 4dvi utganger. Jeg har dette skjermkortet og jeg kan som sakt koble til 4 skjermer noe som er kjempe greit så slipper du og ha 2 skjermkort. Da kan du bruke 4 skjermer på 1 og samme skjermkort. Da kan du ha 1 primær skjerm og bruke de andre skjermene til hva du ønsker. Personlig bruker jeg 1 skjerm til spilling og skjerm nr 2 andre ting mens jeg spiller. Vis du skal ha 4 skjermer anbefaler jeg deg og skaffe Ultramon som gir deg start bunnlinje over alle skjermene. Ultramon Asus 3870x2 4xdvi Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
ConTrail Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Du kan clone skjermene som er koblet til ett skjermkort, men ikke på kryss av skjermkort.. Altså, skjerm 1-2 koblet til skjermkort 1 kan klones, men skjerm 3 og 4 kan ikke klones ut fra de to første. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 ok, men visst jeg da kjøper det kortet med fire utganger, kan jeg da bruke utgang 1 til skjerm 1 og utgang 2-3-4 til skjerm 2 (alle 3 klonet) ? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 ingen som vet dette? Må nemmelig bestille straks, så trenger et svar :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 ok, men visst jeg da kjøper det kortet med fire utganger, kan jeg da bruke utgang 1 til skjerm 1 og utgang 2-3-4 til skjerm 2 (alle 3 klonet) ? Har ikke prøvd dette, kan hende det går. Men kloning er jo vanligvis av 1 skjermbilde ikke at du kan ha 1 skjerm og så bruke de andre klonet. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Spørs vel hva slags skjermkort du bruker tenker jeg. Er nok mye opp til driverne. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Det trådstarter er ute etter er en videospiltter hvis han skal ha 4 skjermer med samme bilde. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34591...BE-D2583A1CB52E Endret 8. oktober 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå