UrgeLoL Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ser at Linger in Shadows kommer til europa 28. august i følge den offisielle playstationsiden. Link A dreamlike, seemingly random sequence unfolds before your eyes; then it stops, spools back and starts again. Can you influence it? Can you alter or extend what you have already seen? A collaboration of hypnotic art, subtle gameplay and invigorating music, there are no rules or traditions in Linger in Shadows. The laws of physics and time are irrelevant. This is not a game in the traditional sense, rather an abstract, interactive experience designed to challenge and captivate your inquisitive mind. * Discover the five hidden sigils and unlock the path forward * Take control of time and realise the full potential of each scene as it unravels * Watch, enjoy, experiment and let the experience wash over you Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Dette skal anskaffes. Jeg syns det er veldig bra at Sony tør satse litt på disse surrealistiske kunstaktige "spilla". Jeg likte både Tori Emaki og Flow og venter i spenning på Flower. Forresten rart at ikke Afrika kommer til Europa. Det blir visst sluppet den 28. i Japan. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Fint at noen prøver noe nytt. Jeg laster definitivt ned dette med mindre det får slakt av omtalene. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dette er spillet fra det klippet Sony viste med den bikkja som svevde rundt og ble til stein right? Morsomt konsept:p Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det stemmer Wangen. Dette blir nok kjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå