ipetter Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Man må vel prøve dette... Her er noen bilder som ble tatt i Danmark nå i sommer. Håper de faller i smak, men fyr løs med all kritikk! (PS: Utstyret er ikke helt i toppklasse - Fuji S5500 superzoom sak) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Tårnet er litt artig, med et uventet sideformat i forhold til motivet. Ikke noe sprekt eller spennende, men jeg liker å se på det. For meg ser det ganske idyllisk ut. Det i midten er ikke bare kjedelig og innholdsløst, det har i tillegg en fryktelig skjev horisont. Det holder ikke å legge ut slike horisonter som det. Det skulle også hatt litt mer i bunn, og litt mindre i topp. Det vil si at du skulle fotografert det slik. Men det har likevel ingen betydning fordi det er såpass uinteressant motiv. Det er en location til et motiv i beste fall. Det siste liker jeg best. Det hadde vært artig å se ansiktet til karen, men i utgangspunktet er det et godt bilde. Jeg kan godta det slik som det er også, men tenk hvor mye bedre det ville vært med ansiktet vendt mot oss. For omgivelsene er så bra at det kunne blitt skikkelig fint. Igjen er du ikke bevisst på hvor du plasserer horisonten. Og her er den egentlig enda verre plassert, i og med at den er litt off centre. Det er enda verre en sentrert. Men resten er så bra at jeg gir bildet et godkjentstempel, men ber deg være litt mer våken og ta regi. Du er sjefen, og det er ikke slik at du ikke kan ta bildet forfra isteden for bakfra. Det er bare å rope på apekatten så snur han seg og går mot deg. Lenke til kommentar
ipetter Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Takk for konstruktive tilbakemeldinger... Godt man kan få det et sted, og ikke bare meningsløse like-eller-ikke-like kommentarer. Tipsen rundt horisont tar jeg med meg. Fortsett å fyre løs Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Tja, vet ikke hvor mye mer det er å si etter PM sin kommentar. For meg så har han skrevet fasiten for dine tre bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå