Gå til innhold

BK: Fyr fra Danmark, litt strand og en åker

ipetter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tårnet er litt artig, med et uventet sideformat i forhold til motivet. Ikke noe sprekt eller spennende, men jeg liker å se på det. For meg ser det ganske idyllisk ut.

Det i midten er ikke bare kjedelig og innholdsløst, det har i tillegg en fryktelig skjev horisont. Det holder ikke å legge ut slike horisonter som det. Det skulle også hatt litt mer i bunn, og litt mindre i topp. Det vil si at du skulle fotografert det slik. Men det har likevel ingen betydning fordi det er såpass uinteressant motiv. Det er en location til et motiv i beste fall.

Det siste liker jeg best. Det hadde vært artig å se ansiktet til karen, men i utgangspunktet er det et godt bilde. Jeg kan godta det slik som det er også, men tenk hvor mye bedre det ville vært med ansiktet vendt mot oss. For omgivelsene er så bra at det kunne blitt skikkelig fint. Igjen er du ikke bevisst på hvor du plasserer horisonten. Og her er den egentlig enda verre plassert, i og med at den er litt off centre. Det er enda verre en sentrert. Men resten er så bra at jeg gir bildet et godkjentstempel, men ber deg være litt mer våken og ta regi. Du er sjefen, og det er ikke slik at du ikke kan ta bildet forfra isteden for bakfra. Det er bare å rope på apekatten så snur han seg og går mot deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...