TheCatIsALie Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 "Crysis: Warhea" .. aldri hørt om. 3eren? Var bra spill, men kort. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 "Crysis: Warhea" .. aldri hørt om. 3eren? Var bra spill, men kort. Besitter du de mentale evnene til å fylle inn den ene manglende bokstaven ser du hvilket spill jeg ville frem til. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Enn hvis Jevrio ikke har hjerne?, Da har han ikke noen mentale egenskaper. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvorfor dør man så enkelt av og til. Var og rota rundt i ei gruve og skulle finne ett tog. Tok en kasse ut av ei hylle, hylla datt og jeg døde, latterlig. Også når du skal hoppe litt mer kjøretøy skal det ikke store bulken til før heile skiten æxploder og man dør, var det ikke noe sånt som ble fixa i en av patchene til Crysis? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Sikkert blitt spurt om 20'000 ganger,, men er den skadelige versjonen av Securom i Crysis Warhead? Spillet frister som bare faen, men vet ikke om jeg vil ha noe av den møkka. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Sikkert blitt spurt om 20'000 ganger,, men er den skadelige versjonen av Securom i Crysis Warhead? Spillet frister som bare faen, men vet ikke om jeg vil ha noe av den møkka. Er jo bare å innstallere, runne spillet, reinstallere og fjerne securom. Null problem. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er jo bare en brøkdel av alle som installerer spillet som får problemer med Securom. Jeg har installert tonnevis av spill med Securom og aldri hatt problemer. Hele greia er opphauset til det idiotiske. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Det er jo bare en brøkdel av alle som installerer spillet som får problemer med Securom.Jeg har installert tonnevis av spill med Securom og aldri hatt problemer. Hele greia er opphauset til det idiotiske. Helt enig. Hadde securerom vært et problemet hadde det blitt fjernet fra spill. Har det blitt fjernet? Nei. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Det kan bli fjernet, akkurat slik som Starforce ble. Alt det trenger er noen sinte forbrukere, noe vi begynner å få. Og hadde vi informert de uvitende hadde det blir enda flere. SecuRom er et problem, ikke hos alle, men hos enkelte. Det kan skade cd-romen, påvirke ytelsen, hindre deg å starte spillet osv. Kopisikring som gjør noe du ikke har bedt det om å gjøre er ikke noe bedre enn spyware/malware. Hvorfor skal vi støtte noe som skade forbrukerne istedet for piratene det er designet for å stoppe? Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 crysis warhead vart en liten skuffelse for meg altfor kort(klarte det ut på bare 5 timer på normal grad). men det som skuffet meg mest at man begynnte midt i crysis 1 og ikke fra begynnelsen tror det hadde vert MYE bedre hvis de hadde startet fra begynnelsen :/ er det ikke sånn at man begynner etter "assault" kapitlet i crysis 1 der man sprenger skipet med airstrike? og en skuffende slutt med det at jeg gledet meg til carrieren men da vi fløy dit sluttet det? :O men det var en stor fordel at fiendene tålte mindre men jeg liker crysis 1 bedre enn warhead Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 crysis warhead vart en liten skuffelse for meg altfor kort(klarte det ut på bare 5 timer på normal grad). men det som skuffet meg mest at man begynnte midt i crysis 1 og ikke fra begynnelsen tror det hadde vert MYE bedre hvis de hadde startet fra begynnelsen :/ er det ikke sånn at man begynner etter "assault" kapitlet i crysis 1 der man sprenger skipet med airstrike? og en skuffende slutt med det at jeg gledet meg til carrieren men da vi fløy dit sluttet det? :O men det var en stor fordel at fiendene tålte mindre men jeg liker crysis 1 bedre enn warhead Vi visste jo lenge før det ble lansert at det skulle begynne etter Assault. Vi vet jo allerede hva som skjer før (ikke med Psycho da, men så interresant kan det da ikke være). Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 crysis warhead vart en liten skuffelse for meg altfor kort(klarte det ut på bare 5 timer på normal grad). men det som skuffet meg mest at man begynnte midt i crysis 1 og ikke fra begynnelsen tror det hadde vert MYE bedre hvis de hadde startet fra begynnelsen :/ er det ikke sånn at man begynner etter "assault" kapitlet i crysis 1 der man sprenger skipet med airstrike? og en skuffende slutt med det at jeg gledet meg til carrieren men da vi fløy dit sluttet det? :O men det var en stor fordel at fiendene tålte mindre men jeg liker crysis 1 bedre enn warhead Vi visste jo lenge før det ble lansert at det skulle begynne etter Assault. Vi vet jo allerede hva som skjer før (ikke med Psycho da, men så interresant kan det da ikke være). jeg visste ikke det men jeg vil så vite hva psyckho gjorde i begynnelsen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Han hoppe ned sammen med deg... Så møter vi han ved båten midt i jungelen. Deretter eskorterer han gisselet du redder. For så å hjelpe deg i Assault. Altså ingenting interessant som var nødvendig i Warhead. Det starter akkurat der det burde. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Ser ut som jeg får ett bra system iforhold til den reviewen her: http://www.driverheaven.net/gamingreviews.php?reviewid=634 My system for the review was a Q6600 with a 260 GTX and I was able to set the graphics to 1920x1200 with details at Enthusiast level (basically the same as very high from before). The game not only looked amazing but it ran around the 35-50fps mark Jeg skal ha det samme grafikkorte og en Intel Core™ 2 Quad Q9550 2.83GHz, da vil det si jeg vil runne det bedre enn han på very high Kansje jeg får nesten 60fps på high i 1280x1024!! Fy faen jeg gleder meg til å bestille den pcen, og skal rive i både Crysis og Crysis Warhead og FarCry 2 Men jeg må huske på som vanligt å oppdatere skjermkortet og legge inn patchene til Crysis og Crysis Warhead... Endret 7. oktober 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Oida, Toman85 var en kjent pc hater. Så skal han likevell kjøpe seg en ny pc. Ikke værst Du som snakket så mye shit om Crysis osv. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Hehe, ser ut som om Toman85 har tatt til fornuft, og det er en bra ting! Med en PC som er beregnet på spill får man langt bedre resultater enn med en kontor-PC. Gratulerer. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Oida, Toman85 var en kjent pc hater. Så skal han likevell kjøpe seg en ny pc. Ikke værst Du som snakket så mye shit om Crysis osv. Ja som sagt jeg hadde noen sure kommentarer, men nå har jeg bestilt og betalt den pcen i bekostning jeg fikk hevet den "kontorpcen" og skal selge Wiien Og primærspillet blir nok FarCry 2!! Men har og kjøpt meg Crysis og Crysis W for ca 379kr for begge da, det må være verdt pengene Kharan: Ja, jeg fikk hevet den "kontorpcen" fordi den ble ødelagt 3 ganger med sammme feilen iløpet av 3 uker Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Far Cry 2 har hittil gjort bra intrykk på meg Den frie åpne verden detaljerte verden er jo en av de beste tingene, men grafikken er også fantastisk. På mitt HD 4870 er Far Cry 2 "like krevende som Crysis". Jeg setter det i gåsetegn fordi Far Cry 2 mangler motionblur og man må ha en god del høyere fps her enn i crysis for at det skal se spillbart ut (gjerne fra 40fps og opp). stiller jeg det på 1680x1050 og full settings med 0xAA så går det med alt fra 30-60fps. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Ehh nab spørsmål inc Hvor i H... er mouse 3 knappen? har enda ikke fått til å skifte til strength mode eller hva det heter. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Ehh nab spørsmål inc Hvor i H... er mouse 3 knappen? har enda ikke fått til å skifte til strength mode eller hva det heter. Trykk inn knappen på scrollehjulet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå