Gå til innhold

Crysis: Warhead - Informasjonstråd -*Nå med omtaler*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer veldig på hvorfor du har begrenset med frihet. Foreksempel et lang tog oppdrag, der du bare skal stå og skyte. Det ble kjedelig etterhvert. Var jo ingen vanlig spilling nesten. Bare: Kjøre bil, forsvare et tog, gå inne i en gruve m.m.

 

Du vet at i både bil-oppdraget (der du skal eskortere en soldat) og når du skal sikre toget, så er det fult mulig å hoppe ut og gå gjennom brettet til fots? Det var det jeg gjorde. Når jeg skulle eskortere O'Neill, så gikk jeg ut bilen ved hvert action-punkt og plaffa ned all motstand på vanlig måte. Det samme gjorde jeg på tog-brettet. Så man har samme frihet her som i de andre brettene. Du er ikke låst inni kjøretøyene.

Endret av The_Reverencer
Lenke til kommentar
Lurer veldig på hvorfor du har begrenset med frihet. Foreksempel et lang tog oppdrag, der du bare skal stå og skyte. Det ble kjedelig etterhvert. Var jo ingen vanlig spilling nesten. Bare: Kjøre bil, forsvare et tog, gå inne i en gruve m.m.

 

Du vet at i både bil-oppdraget (der du skal eskortere en soldat) og når du skal sikre toget, så er det fult mulig å hoppe ut og gå gjennom brettet til fots? Det var det jeg gjorde. Når jeg skulle eskortere O'Neill, så gikk jeg ut bilen ved hvert action-punkt og plaffa ned all motstand på vanlig måte. Det samme gjorde jeg på tog-brettet. Så man har samme frihet her som i de andre brettene. Du er ikke låst inni kjøretøyene.

 

Selvfølgelig vet jeg det, men er så mye enklere og bare stå på toget/sitte i bilen, og. Og plaffe alle ned med maskingeværet, og sprenge bilene. Istedenfor og hoppe ned og ta alle.

 

Poenget er at det skulle vært slik at du faktisk ikke måtte ha en slags "tidsmåler" på deg. Siden hvis du misser toget, blir det game over. Og er du ikke i nærheten av O`Neil så kan bilen hans bli sprengt, og så dør han. Men jeg hoppet selv ut ved enkelte anledninger, for det er morsomst. Enn og bare stå på et Tog.

Endret av viking665
Lenke til kommentar
QUOTE(Jevrio @ 25/09-2008 : 20:56) *

Jeg er i slutten der jeg skal drepe den store greia for å beskytte den andre greia. Hvordan gjøres det kjappest?

 

"Skyte den med det nye supervåpenet ditt. "

 

Den med fem skudd? Den helt vanlige rifla? Eller er det noe jeg ikke har sett i det flyet? Hvor er våpenet?

 

 

 

I det store flyet som ligger ødelagt på bakken finner du PAC gun (launcher or whatever, den har uendelig med skudd og er nok den kjappeste måten å drepe den store alienen på.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...