bjornw7 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ble likevell dette ENDELIG får jeg spilt Crysis videre. Takker for svarene foresten Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg gleder meg egentlig mest til Far Cry 2 jeg. Trur det kan bli bra. Og det kommer inn i denne tråden, fordi..? Fordi han vil lage bråk Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hm, jaja. Har holdt på i går + i hele dag med å finne denne plassen. Er omtrent håpløst. LOOOOL. det er bare å gå rett fram hele tiden. Var hvertfall det jeg gjorde. Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Da er jeg ferdig med spillet. Konge Men så kort, skulle vert dobbelt så mye. MINST. Men ellers knall bra spill Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Trenger litt hjelp her. Er det noen som vet hvordan man unngå missilene til den oppgraderte exosuiten? På delta altså. edit: Satte noe litt røpende i spoiler. Endret 25. september 2008 av Chris93 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg er i slutten der jeg skal drepe den store greia for å beskytte den andre greia. Hvordan gjøres det kjappest? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kan dere være greie å sette slike ting i spoilere? Er utrolig kjedelig for de som ikke er ferdig med spillet enda. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg er i slutten der jeg skal drepe den store greia for å beskytte den andre greia. Hvordan gjøres det kjappest? Skyte den med det nye supervåpenet ditt. Lenke til kommentar
The_Reverencer Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Lurer veldig på hvorfor du har begrenset med frihet. Foreksempel et lang tog oppdrag, der du bare skal stå og skyte. Det ble kjedelig etterhvert. Var jo ingen vanlig spilling nesten. Bare: Kjøre bil, forsvare et tog, gå inne i en gruve m.m. Du vet at i både bil-oppdraget (der du skal eskortere en soldat) og når du skal sikre toget, så er det fult mulig å hoppe ut og gå gjennom brettet til fots? Det var det jeg gjorde. Når jeg skulle eskortere O'Neill, så gikk jeg ut bilen ved hvert action-punkt og plaffa ned all motstand på vanlig måte. Det samme gjorde jeg på tog-brettet. Så man har samme frihet her som i de andre brettene. Du er ikke låst inni kjøretøyene. Endret 25. september 2008 av The_Reverencer Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Folkens, Les hva folk skriver da! Det er ikke alle som er ferdig med spillet enda. Sett det i spoiler! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 SPOILER FFS!!! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Lurer veldig på hvorfor du har begrenset med frihet. Foreksempel et lang tog oppdrag, der du bare skal stå og skyte. Det ble kjedelig etterhvert. Var jo ingen vanlig spilling nesten. Bare: Kjøre bil, forsvare et tog, gå inne i en gruve m.m. Du vet at i både bil-oppdraget (der du skal eskortere en soldat) og når du skal sikre toget, så er det fult mulig å hoppe ut og gå gjennom brettet til fots? Det var det jeg gjorde. Når jeg skulle eskortere O'Neill, så gikk jeg ut bilen ved hvert action-punkt og plaffa ned all motstand på vanlig måte. Det samme gjorde jeg på tog-brettet. Så man har samme frihet her som i de andre brettene. Du er ikke låst inni kjøretøyene. Selvfølgelig vet jeg det, men er så mye enklere og bare stå på toget/sitte i bilen, og. Og plaffe alle ned med maskingeværet, og sprenge bilene. Istedenfor og hoppe ned og ta alle. Poenget er at det skulle vært slik at du faktisk ikke måtte ha en slags "tidsmåler" på deg. Siden hvis du misser toget, blir det game over. Og er du ikke i nærheten av O`Neil så kan bilen hans bli sprengt, og så dør han. Men jeg hoppet selv ut ved enkelte anledninger, for det er morsomst. Enn og bare stå på et Tog. Endret 25. september 2008 av viking665 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) QUOTE(Jevrio @ 25/09-2008 : 20:56) * Jeg er i slutten der jeg skal drepe den store greia for å beskytte den andre greia. Hvordan gjøres det kjappest? "Skyte den med det nye supervåpenet ditt. " Den med fem skudd? Den helt vanlige rifla? Eller er det noe jeg ikke har sett i det flyet? Hvor er våpenet? Endret 25. september 2008 av Jevrio Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 QUOTE(Jevrio @ 25/09-2008 : 20:56) *Jeg er i slutten der jeg skal drepe den store greia for å beskytte den andre greia. Hvordan gjøres det kjappest? "Skyte den med det nye supervåpenet ditt. " Den med fem skudd? Den helt vanlige rifla? Eller er det noe jeg ikke har sett i det flyet? Hvor er våpenet? I det store flyet som ligger ødelagt på bakken finner du PAC gun (launcher or whatever, den har uendelig med skudd og er nok den kjappeste måten å drepe den store alienen på. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg spør igjen: Jeg holder på med siste bossen på delta og jeg kommeri kke unna de missilene, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 bruk cloak og løp rundt og skyt dem ned Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Takk, jeg hadde ikke et maskin gevær da, det lå jeg igjen i flyet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har runnet det nå! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har også fullført Crysis: Warhea, og er godt fornøyd med spillet. Crytek har lagd nok et spill av høy kvalitet - nå gleder jeg meg til neste Crysis-spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå