Gå til innhold

Crysis: Warhead - Informasjonstråd -*Nå med omtaler*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, en ting jeg tenkte på. Hvor mange soldater har Korea på den jævla øya? To generaler, shitload of soldater, mange i nanosuit, farlig mye våpen\kjøretøy. Hva blir det neste?

Det er en øy i stillehavet i nærheten av Korea. Samtidig som den er ekstremt viktig for utvikling av nye våpen (aliens). At det er mange soldater som vokter den er vel kanskje ikke så rart.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hva er dette for nå håpløs reklame? Dessuten har det jo helt med hvor grundig man tester spillene. Kunne også lagt ut en spillanmeldelse på Torsdag når det var utgitt. Dessuten er ikke Crysis Warhead teknisk sett nummer 2 i serien. :)

Lenke til kommentar

Kjøpte crysis i går og har allerede nesten greid det ut. Synes spillet er for kort. Men selvfølgelig spillet starter jo rett før deler av øya blir til is. Lurer veldig på hvorfor du har begrenset med frihet. Foreksempel et lang tog oppdrag, der du bare skal stå og skyte. Det ble kjedelig etterhvert. Var jo ingen vanlig spilling nesten. Bare: Kjøre bil, forsvare et tog, gå inne i en gruve m.m. Spillet ble etter mine øyne for linært denne gangen. Men grafikken er fortsatt like bra. Og dem har faktisk klart og anskaffet en bedre multiplayerdel enn hva crysis hadde. Jeg likte og at cutscenes ble mye brukt. Gjorde spillet til en slags film nesten. Men så er ikke warhead enn oppfølger direkte. Er samme handling som crysis nesten bare fra en annen synsvinkel.

Lenke til kommentar
Greide ut warhead nettopp (brukte 4.9 timer på det). Til venstre for deg eller lenger fram og ned i bakken skal det være et hull/plass du kan gå inn i, og det skal være KPA der. Husker ikke eksakt, men du skal finne enn plass og gå enten lenger fram, eller til venstre.

Finner ikke noe hull jeg... :ermm: Noen andre som vet veien?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...