Dernel Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Musikken på den siste scenen var helt rå! jeg satt og smilte mens jeg løp rundt:p Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Jeg skrudde volumet på musikken nesten helt ned jeg. Det var så distraherende mye bråk og musikk, at jeg fikk nesten ikke med meg hva storyen gikk ut på. Gøy var det, men kort.. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Sindre Aleksander, fps får du da? DX9 eller DX10 mode? Warhead er virkelig vakkert ja. Strever litt med å få til "e_screenshot" funksjonen uten at bildet blir fucked up. Noen som vet hva som kan gjøres? Kjører DX9 Enthusiast med 2xAA i 1920x1200. Ligger rundt 30-40 fps i gjennomsnitt. Laveste er rundt 20-25 fps i enkelte korte situasjoner, og høyeste rundt 50-60 innendørs o.l. Bruker fraps til screenshots her, enklest det. Endret 20. september 2008 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Da var jeg ferdig. Herregud for et episk spill. Jeg hylte av ekstase flere ganger. Brukte 4-5 timer på å fullføre det på normal. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Bedre optimalisert må være litt oppskrytt, klarer ikke mer enn 30 fps ca på mitt oppsett. Ca det samme som jeg klarte i det orginale Crysis. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Kjørte det ganske lagfritt gjennom hele. Men da toget stoppa og det kom en storm av aliens fikk jeg et sant lagghelvete. Godt spill i grunn. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Bedre optimalisert må være litt oppskrytt, klarer ikke mer enn 30 fps ca på mitt oppsett. Ca det samme som jeg klarte i det orginale Crysis. Jeg har et litt dårligere system enn deg og med meg går det minst 20% raskere enn Crysis, kanskje også mer. Sikker på at du ikke har noe tungt kjørende i bakgrunnen? Hva med drivere til skjermkortet? Bruker du siste 177.92 beta? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Tenkte det samme bebeluv, optimalisert må være en løgn. Lagga jo som svarte faen på min pc, Q6600, 8800GT, 3gb ram, 700Watt strømforsyning, windows Xp pro servicepack 3 ... I tillegg syntes jeg historien sugde, gikk bare .. 10 minutter ifra den der ubåten så orka jeg ikke mere aliens. Likte bare "the island" på vanlige crysis, ikke å sloss mot masse jævla aliens. Gah, værre dritt må du vel ned i møkkakjelleren for å finne. Endret 20. september 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Oppdaterte driverne til siste ATI's drivere i dag og det gjorde en enorm forskjell for meg. I går ville det ikke kjøre stabilt med mindre jeg kjørte 12xx x xxxx oppløsning, 4 x AA og alt på gamer. I dag oppdaterte jeg driverne og fikk alt på full pupp 1680x1050 (skjermens begrensning) og jeg oppdaget ikke noe lagg... Nydelig. Vil også slenge meg med de som mener det var bedre enn Crysis. Jeg synes det var mye bedre faktisk. Dette vil jeg mest sannsynlig spille gjennom en gang til Lenke til kommentar
larsere Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Korleis er det med editor på Warhead?Følger jo ikkje med, men har hørt rykter om at det skal komme i en patch etter kvert? Er dette sant? Er så moro å lage egne maps, og nå er det jo kommet en hel del nye ting osv. crytek har selv sagt at den skal komme i en patch, så dette stemmer, ser fram til og lage noen map's med den opptimaliserte motoren Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Bedre optimalisert må være litt oppskrytt, klarer ikke mer enn 30 fps ca på mitt oppsett. Ca det samme som jeg klarte i det orginale Crysis. Jeg har et litt dårligere system enn deg og med meg går det minst 20% raskere enn Crysis, kanskje også mer. Sikker på at du ikke har noe tungt kjørende i bakgrunnen? Hva med drivere til skjermkortet? Bruker du siste 177.92 beta? Svarte! Drivere er ikke lastet ned siden forrige Crysis om jeg ikke husker helt feil =P Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Der har du trolig problemet. Har lest at den siste betadriveren er god til Crysis. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Tenkte det samme bebeluv, optimalisert må være en løgn.Lagga jo som svarte faen på min pc, Q6600, 8800GT, 3gb ram, 700Watt strømforsyning, windows Xp pro servicepack 3 ... I tillegg syntes jeg historien sugde, gikk bare .. 10 minutter ifra den der ubåten så orka jeg ikke mere aliens. Likte bare "the island" på vanlige crysis, ikke å sloss mot masse jævla aliens. Gah, værre dritt må du vel ned i møkkakjelleren for å finne. Veldig enig. Det er stort sett aldri gøy å slåss mot noe annet enn mennesker. Blir så forbanna teit når man bare skal løpe gjennom spillet med megavåpen og plaffe alt du ser. Liker veldig mye bedre det taktiske med sniking og cloak. Løpe avgårde fra koreanere, hive på seg cloak, gjemme seg bak en stein, vente, snike deg fram, gå bak en fyr, skyte han i bakhue med lyddempet pistol og snike deg videre. Det er slik det bør være. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Forsåvidt enig i at dersom de hadde holdt seg til kun mennesker og siste banen hadde vært med unaturlig masse snipere, fotsoldater, tanks m.m. enn en kjempealien, så hadde spillet vært helt utrolig konge... Men dette var likevel utrolig mye bedre enn det første Crysis som ble bare aliens etter veldig kort stund...med en kjempekjedelig sekvens i moderskipet til de fremmede... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Her er en tråd hvor en custom config brukes. Gir folk flest en god økning i fps uten å miste grafikken: http://www.gamespot.com/pc/action/crysiswa...&pid=946793 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Beta driveren hjalp ikke veldig mye, mens den custom cfg fikk hele skjermen til å bli svart når jeg starter spillet. Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 En positiv opplevelse fra Crytek igjen. Jeg synes også Warhead var bedre enn originalen på historie. Det var imidlertid mange pre-renderede filmsekvenser. Det var litt synd for meg som liker in-game historiefortelling best. spesielt var det synd at den siste "bossfighten" var pre-renderet Selv om det er litt "Far Cry" igjen, var det mye mindre i Warhead enn i Crysis. For framtidige spill må Crytek tenke litt mer på AI. I "Far Cry" lå de langt foran, men nå synes jeg de begynner å ligge rundt snittet på AI. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Bortsett fra introen så er det ingen prerendret sekvenser.Ellers er alt ingame bare med et filter. Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Bortsett fra introen så er det ingen prerendret sekvenser.Ellers er alt ingame bare med et filter. Da er det i så fall veldig detaljerte script som må kjøres. At en sekvens er laget i motoren, betyr ikke at den er ingame. Man mister kontrollen over karakter, kameravinkel osv, og da er det for spilleren ingen reell forskjell på om det er pre-rendered eller et detaljert script som kjøres realtime. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) pre-renderet vil ikke hakke selv om du har sucky pc Endret 21. september 2008 av Crazy_Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå