Gå til innhold

Crysis: Warhead - Informasjonstråd -*Nå med omtaler*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er også ferdig med Warhead. Godt spill, men kanskje for lett. Jeg spilte gjennom på Delta med en gang. Syns ikke det var noe vanskelig. Døde noen ganger ja, men ble aldri så vanskelig at jeg ikke klarte det etter noen forsøk.

 

På mange punkter er det bedre enn Crysis. Som på presentasjon, framgang og action. Men noen steder føler jeg det første var bedre på. Warhead er mer linært, noe som for meg ble for likt alle andre skytespill. Alt i alt et solid spill. Om jeg kommer til å gå gjennom det like mye som det første tviler jeg på.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Spillet kjører en god del bedre hos meg enn det originale Crysis. Storkoser meg med spillet. Er enda ikke ferdig, men det gjør meg absolutt ingen ting. :) Syens dette var utrolig godt av Crytek å få optimalisert motoren så godt.

Lenke til kommentar
Spilte nettopp i 1920x1080 på 32" med Enthusiast og DX9 mode. Hele "Call Me Ishmael" kjørtes glatt med mellom 20-60 fps. Imponert!

 

Kjøre bra ser jeg på som 60fps +, noe mindre går utover spillet. Mellom 20-60 er akkurat det samme som første Crysis. Styrer glatt unna dette her.

Det er ikke i nærheten av hva originale Crysis kjørte...

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Korleis er det med editor på Warhead?

Følger jo ikkje med, men har hørt rykter om at det skal komme i en patch etter kvert?

Er dette sant? Er så moro å lage egne maps, og nå er det jo kommet en hel del nye ting osv.

Lenke til kommentar
Ah så ikke det i stad. Er du fornøyd med den? Har ikke giddet å kjøpe den, etter som den blir så varm.

Som nevnt, med viftestyring via Rivatuner, så funker det fett...

Men har slitt litt med stabilitet... når jeg endrer oppløsning eller noe så kræsjer det og restarter...noen ganger.

Skal oppdatere nå og håpe det går bedre.

Men viftestyring er alfa og omega dersom en skal forsøke å tyne "eye candy" ut av kortet...hvirs ikke går det alt for varmt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...