TCi Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Er også ferdig med Warhead. Godt spill, men kanskje for lett. Jeg spilte gjennom på Delta med en gang. Syns ikke det var noe vanskelig. Døde noen ganger ja, men ble aldri så vanskelig at jeg ikke klarte det etter noen forsøk. På mange punkter er det bedre enn Crysis. Som på presentasjon, framgang og action. Men noen steder føler jeg det første var bedre på. Warhead er mer linært, noe som for meg ble for likt alle andre skytespill. Alt i alt et solid spill. Om jeg kommer til å gå gjennom det like mye som det første tviler jeg på. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det noe nytt i dette spillet? Eller bare flere baner og oppdrag? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Det er nye våpen (noen gamle har fått nytt skinn), kjøretøy, noen nye fiende varianter, nye farger i grensesnittet, ny musikk. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Spilte nettopp i 1920x1080 på 32" med Enthusiast og DX9 mode. Hele "Call Me Ishmael" kjørtes glatt med mellom 20-60 fps. Imponert! Kjøre bra ser jeg på som 60fps +, noe mindre går utover spillet. Mellom 20-60 er akkurat det samme som første Crysis. Styrer glatt unna dette her. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Mente 20 som et minimum, mens average mellom 35-50. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Spillet kjører en god del bedre hos meg enn det originale Crysis. Storkoser meg med spillet. Er enda ikke ferdig, men det gjør meg absolutt ingen ting. Syens dette var utrolig godt av Crytek å få optimalisert motoren så godt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Spilte nettopp i 1920x1080 på 32" med Enthusiast og DX9 mode. Hele "Call Me Ishmael" kjørtes glatt med mellom 20-60 fps. Imponert! Kjøre bra ser jeg på som 60fps +, noe mindre går utover spillet. Mellom 20-60 er akkurat det samme som første Crysis. Styrer glatt unna dette her. Det er ikke i nærheten av hva originale Crysis kjørte... Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Warhead gav meg en mye bedre grafisk opplevelse hvertfall, Enthusiast med 2xAA i 1920x1200 er virkelig pent. Noen bilder(OBS: De er store): Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvilket skjermkort har du? Åh, irriterer meg så grenseløst at warhead ikke funker som det skal hos meg. Driver å laster det ned på nytt nå, så får vi se da. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det som står i signaturen, altså 4870X2. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ah så ikke det i stad. Er du fornøyd med den? Har ikke giddet å kjøpe den, etter som den blir så varm. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Korleis er det med editor på Warhead? Følger jo ikkje med, men har hørt rykter om at det skal komme i en patch etter kvert? Er dette sant? Er så moro å lage egne maps, og nå er det jo kommet en hel del nye ting osv. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Trenger man Crysis for å spille Crysis Warhead? Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 De har ikke kommet med noe info om editoren, så det er de ingen som vet enda. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Trenger man Crysis for å spille Crysis Warhead? Nei Endret 20. september 2008 av TCi Lenke til kommentar
karakas Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Flott, takk skal du ha. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ah så ikke det i stad. Er du fornøyd med den? Har ikke giddet å kjøpe den, etter som den blir så varm. Godt fornøyd jeg ja, godt ytelseshopp fra 8800GTX. Varmt blir det, men med manuell viftestyring i Rivatuner/reflashet bios går det helt greit. Varmen er jeg vant med fra 8800GTX, og det kommer med ytelsen. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Sindre Aleksander, fps får du da? DX9 eller DX10 mode? Warhead er virkelig vakkert ja. Strever litt med å få til "e_screenshot" funksjonen uten at bildet blir fucked up. Noen som vet hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ah så ikke det i stad. Er du fornøyd med den? Har ikke giddet å kjøpe den, etter som den blir så varm. Som nevnt, med viftestyring via Rivatuner, så funker det fett... Men har slitt litt med stabilitet... når jeg endrer oppløsning eller noe så kræsjer det og restarter...noen ganger. Skal oppdatere nå og håpe det går bedre. Men viftestyring er alfa og omega dersom en skal forsøke å tyne "eye candy" ut av kortet...hvirs ikke går det alt for varmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå