Gå til innhold

Crysis: Warhead - Informasjonstråd -*Nå med omtaler*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd spillet med Vista 64bit? Installerte i dag og jeg kjører 1680x1050 med alt på "gamer" (high) og ikke noe mer "eye-candy" på.

 

Har ikke installert FRAPS enda, men jeg kan med det blotte øyet se at dette er dårlig flyt :(

 

Jeg trodde nå virkelig maskinen min skulle klare dette ok med de innstillingene, men dengang ei :wallbash:

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Hvordan er spillet? Har ikke fått prøvd dette enda :ermm:

 

Kan betrygge deg med at dette spillet er helt fantastisk.

Har kun fått spillt litt, men allikavel, ytelsen er ganske så mye bedre enn på Crysis.

Det er utrolig actionfylt, og mye mye eyecandy.

Lenke til kommentar

Enig i alt personen over meg sier. Skal ikke røpe noe uten spoilertags, bortsett fra at soundtracket er fantastisk!

 

 

Var litt kort som sagt ja. Etter siste"bossen" håpet jeg så inderlig å fly til skipet som er siste-brettet på Crysis. Innså etterhvert at det ikke ble noe av det, så sa meg fornøyd med slutten. Og var det ikke litt mye cutscenes? Viste jo hvor "emo" Psycho var :)

 

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar
Noken som er ferdig med spelet?

 

Lurer på kor langt er eg kommet, sjekk spoiler...

 

 

 

Kom nettopp ombord på ein båt som ligger i isen.

Ein stor båt... var ein amrikansk stor båt.

 

Du er kommet til:

 

ein stor båt som ligger i isen :whistle:

 

Men seriøst, jeg har ikke runda det, men dersom det er der jeg tror og du holder på å jage han Lee og containeren, så har du ett lite stykke igjen ja... men tror ikke så voldsomt langt...

 

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd spillet med Vista 64bit? Installerte i dag og jeg kjører 1680x1050 med alt på "gamer" (high) og ikke noe mer "eye-candy" på.

 

Har ikke installert FRAPS enda, men jeg kan med det blotte øyet se at dette er dårlig flyt :(

 

Jeg trodde nå virkelig maskinen min skulle klare dette ok med de innstillingene, men dengang ei :wallbash:

Virker som jeg har samme problem. Dritdårlig ytelse i vista 64. Har bedre ytelse i vanlig crysis på samme settings, mye bedre ytelse. Noen som har noen aning om hva dette kommer av?

Får feilmeldinger før spillet vil starte også. Jeg kjøpte via steam.

Har 8800GTS 640MB, Intel Quad Q9550, 2GB ram, Som sagt, kjører glattere på samme settings i vanlig crysis.

Lenke til kommentar
Noken som er ferdig med spelet?

 

Lurer på kor langt er eg kommet, sjekk spoiler...

 

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforKom nettopp ombord på ein båt som ligger i isen.

Ein stor båt... var ein amrikansk stor båt.

 

Du er kommet til:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforein stor båt som ligger i isen :whistle:

 

Men seriøst, jeg har ikke runda det, men dersom det er der jeg tror og du holder på å jage han Lee og containeren, så har du ett lite stykke igjen ja... men tror ikke så voldsomt langt...

 

 

Uh! ferdigspelt! alt i alt eit bra spel!

Mykje mykje bedre enn første crysis! 8.5 av 10 får det av meg!

Slik det første Crysis skulle ha vore, men seffølgelig litt lengre...

Men bedre med eit kort bra spel enn langt jalla spel!

 

Edit:

 

Leser posten overfor...

 

Her flyter det bra greit, mykje bedre enn den første Crysisen.

Nvidia og dei som har mekka spelet har vel patcha og fixa på drivere og spel motorn ein del.

Maskinvare?

 

C2D Q6600 @ 3.6 ghz

8800GTX

6 GB Ram

Vista 64bit

Skjermoppløysing 1920 x 1200

Kjøpt spelet på Steam, så veit ikkje om eg har 64 bit eller 32 bit av spelet, sikkert 32bit.

 

Det er foresten samme maskin eg brukte til den orginal crysisen når den kom.

 

Edit igjen, kanskje lurt å ta med skjermoppløysinga!

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Edit:

 

Leser posten overfor...

 

Her flyter det bra greit, mykje bedre enn den første Crysisen.

Nvidia og dei som har mekka spelet har vel patcha og fixa på drivere og spel motorn ein del.

Maskinvare?

 

C2D Q6600 @ 3.6 ghz

8800GTX

6 GB Ram

Vista 64bit

Skjermoppløysing 1920 x 1200

Kjøpt spelet på Steam, så veit ikkje om eg har 64 bit eller 32 bit av spelet, sikkert 32bit.

 

Det er foresten samme maskin eg brukte til den orginal crysisen når den kom.

 

Edit igjen, kanskje lurt å ta med skjermoppløysinga!

Kjører 1920x1200 jeg også. Specs ser du i signaturen min. Det skulle ikke være hardwaren det sto på, da jeg som sagt kjører vanlig crysis bedre.

Skal nevnes at spillet gikk ganske glatt på "mainstream" settings, men det gjør jo også vanlig crysis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...