Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Crysis: Warhead - Informasjonstråd -*Nå med omtaler*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke med Absoluttspill, men Gamezone.no får inn sine kopier i morgen. Godt gjort å få en sen levering når spillet skulle lanseres for en uke siden, ikke sant? Nesten for komisk.

Men men, jeg satser på Steam. Om jeg får nettet oppe på den nye leiligheten innen i morgen. Tyvlåner naboen sitt åpne nett nå :)

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Testet spillet en snartur før jeg stakk på jobb i morges. Langt mer optimalisert denne gang.

Mitt system:

Core 2 Duo E6400 på 2.13GHz

RAM: 4GB

Geforce 8800 GT (litt overklokket)

Satte alt på fullt (bortsett fra motion blur) på 1366x768. Gikk langt bedre enn i Crysis på samme. Kanskje rundt 30-35 fps.

Lenke til kommentar

Jeg spilte 4 timer igår i strekk. Spillet yter ca 20% bedre enn crysis og er ca dobbelet så kult også. Jeg spiller nå på 1680x1050 oppsløning på alt på "gamer" options som er high i crysis. Hadde vel rundt 28fps på det verste på is brettet som nå ser dobbelt så bra ut som i forgjengeren. Gled dere :-P

EDIT: noen brett hvor områdene er mindre der går det i 70fps ca. Helt super smooth.

Endret av evgeny
Lenke til kommentar

Crytek har sagt at de har gjort såpass mange endringer i motoren at det vil bli vanskelig å legge optimaliseringene inn i originale Crysis. Det er ikke avgjort ennå om de vil gjøre det.

We're still evaluating the possibility of bringing all three products we now have on the same level, but that's something you have to look at really really carefully, because that's a big challenge for us. So maybe even patching the old game up to use the performance improvements we did on Warhead. That's something we're discussing internally, but there's no final call on that yet.

http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=999

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...