Howard_92 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei, jeg har tenkt litt på kjøp av Yamaha TZR 04 modell, men det er noen riper i den ene kåpen. Lurer på om noen har noe peiling på om det er mulig å få fjernet disse på noen måte... om jeg må skifte hele kåpen eller om det er en mer lettvint og rimeligere måte å gjøre det på? Har hørt at sånne kåper er dyre greier... Men hvis jeg må gå til innkjøp av ny kåpe hva koster dette og hvor kan jeg få kjøpt det? (Ripene synes ikke så godt på bildet) Blir utrolig glad for svar. På forrhånd takk Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei, du må nok mest sansynlig ha ny kåpe, det går ann å lakke oppjen, men dette er masse arbeid. Bare sidekåpe til min gamle CBR kosta over 600kr, so billi e det f... ikkje.. Kan spør en kompis som har dinna sykkeln, kanskje han veit det.. Lenke til kommentar
Howard_92 Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Hei, du må nok mest sansynlig ha ny kåpe, det går ann å lakke oppjen, men dette er masse arbeid. Bare sidekåpe til min gamle CBR kosta over 600kr, so billi e det f... ikkje..Kan spør en kompis som har dinna sykkeln, kanskje han veit det.. ok, tusen takk! Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 regner desverre med at tusenlappene flyr ved å bytte den kåpa der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå