Gjest medlem-77217 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Spør den lokale MC shappa om de kan bestille den. Er nok enklest (men dyrest ;P). Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Spør den lokale MC shappa om de kan bestille den. Er nok enklest (men dyrest ;P). kunne jeg jo ha gjort... Så du vet ikke om noen nettbutikker som selger det? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Av hvilken grunn skal du kjøpe effektanlegg for? Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Av hvilken grunn skal du kjøpe effektanlegg for? Grommere lyd, selfølgelig. Er defor jeg bare forhører meg med priser. NSR har vel et "lignende" anlegg, hva ligger det på i pris? har sjekket. 1690,- (?) Endret 3. september 2008 av Moffe247 Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei! Jeg vil anbefale den sykkelen jeg har! Daelim Roadwin 125. Den er veldig god å sitte på, den er ikke liten som foreksempel Honda Cbr 125, når jeg kjører rundt er det mange som kjører tung mc som hilser på meg fordi de tror jeg kjører tung også^^ det er rett og slett en tung mc med lett motor. Den går i 110 som jeg syns er fort nok og veier 135kg. http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...mp;WT.svl=Bilde Her ser du hvordan den ser ut! ABSOLUTT TIL Å ANBEFALE! Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Hei! Jeg vil anbefale den sykkelen jeg har! Daelim Roadwin 125. Den er veldig god å sitte på, den er ikke liten som foreksempel Honda Cbr 125, når jeg kjører rundt er det mange som kjører tung mc som hilser på meg fordi de tror jeg kjører tung også^^ det er rett og slett en tung mc med lett motor. Den går i 110 som jeg syns er fort nok og veier 135kg. http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...mp;WT.svl=Bilde Her ser du hvordan den ser ut! ABSOLUTT TIL Å ANBEFALE! Den så bra ut, men jeg har allerede kjøpt og betalt for Honda'en. Venter bare på en bil som skal komme. den kjører andre ting også og han som kjører den gjør det som en tjeneste så jeg har egentlig ingen kontroll når den kommer opp... Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 CanZeR - Har du prøvd noen andre lettsykkler i litt svinger ? Selv prøvde jeg en roadwin og jeg var skuffet. Aksen var på langt nær like artig som en RS`s aks, sitte stillingen av annerledes(mer lang-tur preget). Den føltes også veldig tung ut, men var lett på styre. Jeg prøvde den ikke så mye i svinger, siden jeg følte meg litt usikker på den. Lenke til kommentar
rape victim Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (orginal overskrift: "Omregistreringsavgift på lett-MC. noen som vet?") Hei! Jeg er en gutt på 15 år som snart(?) skal kjøpe sin første lett-MC og lurer på hvor mye det koster å omregisterere en 125ccm. Er det noen som vet ? Vurderer å kjøpe en Honda XR 125 2004 mod. Er det noen som har erfaringer med denne, evt. noen bedre forslag. Sykkelen det er snakk om er helt strøken og har gått litt over 8000km. Setter pris på all info! - Thomas Kommer jo helt an på hvilken type sykkel du vil ha. Kan jo kjøpe : Racing Supermotad Enduro sykler. Har en Husqvarna wre , enduro sykkel, og er knallfornøyd. en sykkel som har fin balanse mellom terreng og vei-kjøring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå