Markus84 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Hei jeg skal ha ny pc, har funnet frem ting her men mangler hovedkort Tingene: Prosessor Skjermkort Harddisk Rambrikke® en til rambrikke CD/DVD disk Kabinett Trenger bare hovedkort, gi gjerne tips om endringer etc. Takker for alle svar! Endret 25. august 2008 av Markus84 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ville kjøpt et 4GB sett, gjerne Crucial, men du kan like gjerne gå for det billigste 4GB PC6400 settet du finner. Hvilket som helst Intel P45 kort vil gjøre jobben. f.eks Gigabyte GA-EP45-DS3 Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 må jeg ikke ha vista , hvis jeg skal ha 4gb? Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Korrekt. Og nei, du trenger ikke 64bit Os for å ha 4GB RAM. Det er viktig å merke seg at du ikke vil få utnyttet all RAM'en (4GB) i 32bits operativsystem. Dette pga at annet minne i pc'n legger beslag på minnekapasiteten til 32bit's os som har en grense på 4Gb. Har du 512MB skjermkortminne + endel cache vil dette prioriteres forran RAM'en og derfor ender du opp med 3,ettellerannet GB RAM. Endret 26. august 2008 av The Metal God Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 det skjermkortet blir vel kraftig overkill, varme-apparat, høy strømregning, og står ikke i kontrast til prosessoren, jeg hinter vel til at du får kansje mer en nok kraft selv om du kjøper en vanlig skjermkort versjon til 2000kr, gjetter jeg. Uansett så vil det være mer en nok i starten, og skjermkort byttes heller ut oftere enn å kjøpe dem sjeldnere. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Strømforsyning da? Har du en fra før? Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Strømforsyning da? Har du en fra før? Oisann, glemte den jeg går for denne eller denne. Endret 26. august 2008 av Markus84 Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 jeg har tenkt å ha Windows XP, funker 4gb der da? og er det ikke best med X48 på hoved kortet? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Om du ikke skal kjøre Crossfire er det null poeng i å velge X48 over P45, og Crossfire med 2 4870X2 er bare tull. Ville valgt Corsair Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Om du ikke skal kjøre Crossfire er det null poeng i å velge X48 over P45, og Crossfire med 2 4870X2 er bare tull. Ville valgt Corsair sorry, kan lite om sånne ting, har bare hørt det en plass. Skal ha 1x '4850x2' Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå