Bister Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei. Lurte bare på om noen visste hvor jeg fikk kjøpt den versjonen av filmen som har dette bildet i ryggen vis du har alle sammen: Håper på svar Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det der er såvidt jeg vet de gamle utgavene. Jeg ville heller valgt de nye restaurerte utgavene som har mye bedre bilde. De får du fra 49 kr. hos CDON for tiden. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Ok, men vis det er gamle modeller så er jo ikke tvil om at jeg kjøper de nye Takker for svar Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jepp, det er de gamle som ble solgt i en metallboks. Det var de første James Bond filmene på dvd og ble solgt som samlig. For et par år siden kom det en ny samling i en stilig koffert. Hver filmen med restaurert lyd og bilde, samt en egen disk med ekstramatriell. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er denne med de nye utgavene? Link Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Special Features: All 21 James Bond Films - Double Disc Sets Poker Chip Set 2 Packs of playing cards Måtte le litt av pokersettet : p Endret 27. august 2008 av Kukaka Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg kjøpe alle mine hver for seg, men er vel det best og kjøpe de nye ja. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er denne med de nye utgavene? Link Det er det, men husk at du må plusse på 25% mva på den prisen der hvis du kjøper den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå