Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det å hate

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det å Hate

Jeg forstår ikke at det er mulig å hate noen såsterk så sterk som jeg hater henne.

jeg har aldri hatet noen på denne måten før,det er skikkelig hat og jeg hater det.

jeg hater at jeg hater henne,men jeg kan ikke lavære.

selv etter tre/fire måneder uten å ha sett henne er hatet der fremdeles.

Måten hun er på er ufyselig,alt som kommer ut av munnen hennes er vemmelige ord.

møttet henne i byn i dag,og alt kom tilbake.har følt meg dårlig i hele kveld pågrunn av henne...

Er dette normalt,jeg har aldri følt det slik før og jeg liker det ikke :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Alle har vel følt et så sterkt hat som deg en eller annen gang i livet. De fleste er derimot i stand til å kontrollere tankene, ettersom det finnes så mye annet å heller tenke på. Hold deg unna henne. Hvis du derimot skulle komme i kontakt med henne, er det bare være jævlig tilbake. I hvert fall sette henne på plass på en slags måte.

Lenke til kommentar

Eg forstår deg godt! Mange meiner at eg er den mest sarkastiske og hatefulle personen i live. Kan godt stemme det, for eg hatar veldig mange/mykje... Skjønnar ikkje kvifor eg gidd å kaste vekk energi på det, men eg kan ikkje noko for det. Det verste er at eg ofte finn terapi i å hate på folk. F.eks. kan redninga mi ein kveld på byen vera å få ei jente til å grine, og fyrst då føler eg meg tilfreds... Shit eg trur eg treng seriøs hjelp!! :ohmy:

Lenke til kommentar

Jeg hater en person jeg også, har vært sånn en god stund nå etter at han ble sammen med søstra mi, syns egentlig han er årlreit i og med at vi har vært venner i si 12 år.

Kan godt være sammen med han og ha det morro sånn til vanlig, men på fylla så klarer jeg ikke kontrollere meg, sist gang jeg drakk med han endte det med at jeg skallet han ned...

mulig jeg trenger litt hjelp jeg også :p hehe

Lenke til kommentar
Hat betyr som regel at man har følelser for vedkommende (da snakker jeg om positive følelser...Ja, er rart å tenkte på):p

Hvordan kan du si noe sånt? Jeg hater visse personer så mye at det ikke hadde brydd meg om de hadde daua. Hat er det stikk motsatte av det du sier.

Ups, glemmte noen ord der :p, "ikke nødvendigvis positive følelser", jeg mener at man på en eller annen måte bryr seg om vedkommende, hvis du skjønner hvor jeg vil

Endret av Nickless
Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Følte meg faktisk dårlig i flere timer etter jeg møtte henne sist,

forstår ikke helt hvorfor.

bare for å klare opp en misforståelse;jeg er ikke en gutt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...