voüshvaggi fyrsten Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg lurer på om det er noen som har tenkt og kjøpe vietcong?? :o Vis noen vet noe om SpiLLet kan ikke dere fortelle litt om systemkravene til spillet? Nån som vet nårtid Max Payne 2 kommer ut? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 FEILPOST! Men du lurte på noe, så: Max Payne 2 er annonsert, ikke noe mer. Det er ingen som vet når det kommer ut, og heller ikke noe øvrig info har blitt sluppet ut for å interessere oss gamere. Men magefølelsen min sier meg at det kommer til å bruke grafikkmotoren fra 3DMark 2003, så om du ikke har den allerede kan du jo laste ned den fra Futuremark.com mens du venter. :wink: Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Tåa: JA eg veit at d va en feilpost :oops: har du tenkt og bestille vietcong? Trur dn kjem i sluttn av april.. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Tåa: JA eg veit at d va en feilpost :oops: har du tenkt og bestille vietcong? Trur dn kjem i sluttn av april.. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Tåa: har du tenkt og bestille vietcong? Har ikke fått med meg så mye om Vietcong. Får se. :wink: Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Vis du går på gamesmix.no så finn du ut en del.. Det er tatt noen screenshots og vil bar si at grafikken er sinnsyk bra!! Det minner meg litt om CS. Du kan jo bytte fra vietnamesere og amrikanere! Det blir sikkert bra [/url] Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Det er jo en demo ute da...spill den ffs! Det er ganske morsomt faktisk, men ikke noe jeg kommer til å kjøpe. Grafikken er ikke så enormt bra, men slett ikke verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå