OgnOmm Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har et X-fi music eller audio eller noe i den duren, med en slik multichannel sak. Den skal visstnok også fungere som digital utgang også, men da må jeg nødvendigvis ha en digital coax, men da minijack <-> RCA Har noen peiling på hvor man får tak i slike kabler i grei kvalitet? Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Tar jeg ikke helt feil, så trenger du en slik... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=320935 Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Se der ja! Ser ikke ut til at jeg får kjøpt den av en eller annen grunn, men skal se om jeg finner den en annen plass. Takk skal du ha Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Fikk tak i slik IO sak, men får ikke noe lyd. Har satt på "Enable Digital IO" uten nevneverdig hjelp, og har også prøvd å legge inn noe program fra creative. Er det noen som har en slik digital I/O modul, og som bruker optisk kabel som har fått lyd? Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Bruker den ja, og fungerer helt fint. Du har installert Creative Audio Console? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå