Gå til innhold

Hvilken popup killer er best?

Hurley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mozilla har meget bra pop-up-funksjoner i siste versjon. Du kan velge å blokkere alle pop-ups. Da vil et lite ikon komme opp nede i hjørnet hver gang en pop-up er blokkert. Du kan da ved å klikke på dette velge å "white-liste" denne siden. (Slik jeg må gjøre med nettbanken min for at den skal fungere.)

Evt. kan du velge å tillate alle pop-ups, bortsett fra sider som er "black-listet".

Jeg har lenge vært Opera-bruker, men Mozilla ser ut til å ha blitt en verdig konkurrent. Jeg skal i hvert fall prøve å bruke det en stund...

LeD

Lenke til kommentar
Prøvd en del popup stoppere og funnet ut at Meaya Popup Ad Filter fungerer best for meg. Tar det meste og bruker lite resurser, selv om den ikke takler de som kommer når man bruker iMesh...

Håper dette var til hjelp.

Enig. Popup Ad Filter er best.

Lenke til kommentar
Norton Internet Security 2003 fungerer utmerket. Har i tillegg mange andre fine funksjoner som det virkelig er verdt å betale noen hundrelapper for (spesielt hvis man sitter på fastlinje).

Jeg er i utgangspunktet enig, men NIS 2003 har én "liten" ulempe som blir kjempestor for de det rammer.

NIS 2003 er nesten perfekt når det funker, mens er umulig å ha med å gjøre hvis det oppstår problemer. Jeg brukte selv NIS i en periode med stort hell, men når jeg senere reinstallerte TCP/IP sluttet NIS å fungere i det hele tatt. Problemet ble ikke fikset ved å reinstallere NIS, fordi det viste seg å være umulig å bli kvitt alle komponenter ved avinstallering, også når jeg brukte et spesielt program fra produsenten Symantec som skulle fikse nettopp dette. Eneste løsning hadde vært å formatere, men det blir for tungvint kun pga ett program, ikke minst når windows 2000 fungerer perfekt ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...