DementedAlbino Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg er ute etter to spill til xbox 360. Første er ett bra snowboard spill. Til vanlig xbox hadde jeg to stk som var utrolig artig, men husker så klart ikke hva de het, og derfor ikke så lett å finne til 360 heller. Noen gode å anbefale her? Det andre jeg er ute etter er Oddworld: Stranger's Wrath til xbox 360, eventuelt en oppfølger av dette spillet. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 amped 3 er det snøfjøl-spelet eg veit om til 360 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Jeg får ta å sjekke det ut. Takker for tips. Noen som vet om Oddworld: Stranger's Wrath til 360? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det andre jeg er ute etter er Oddworld: Stranger's Wrath til xbox 360, eventuelt en oppfølger av dette spillet. Det eneste som er i prisguiden er til Xbox1 og PS2, så tror ikke at det finns til Xbox 360. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Oddworld Strangers Wrath finnes IKKE til 360 å det er foreløpig ingen mulighet for å spille xbox versjonen på den heller Det spillet er hovedgrunnen til at min gamle originale xbox fortsatt er i bruk ^^ Finnes heller ingen oppfølger til OSW men det skal visstnok vere et under utvikling men det er minimalt med info om dette Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Frister å kjøpe seg en xbox igjen bare for å spille dette spillet. Synes oddworld var helt fantastisk, og er helt klart det spillet jeg brukte mest tid og hadde mest glede av på xbox. Du vet ikke om det vil komme mulighet for å spille det på 360, eventuelt om det går på en moddet 360? Vet ikke om det har noe å si med hensyn til gamle xbox spill? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Frister å kjøpe seg en xbox igjen bare for å spille dette spillet. Synes oddworld var helt fantastisk, og er helt klart det spillet jeg brukte mest tid og hadde mest glede av på xbox. Du vet ikke om det vil komme mulighet for å spille det på 360, eventuelt om det går på en moddet 360? Vet ikke om det har noe å si med hensyn til gamle xbox spill? Om det blir mulig å spille det på X360 i framtiden er vel egentlig ikke mulig å si før det i tilfelle dukker opp. Xbox teamet har aldri lagt ut noen lister på hvilken spill som kommer til å bli spillbare i framtiden. De bare oppdaterer BC listene når det allerede er lagt ut patcher for spillene. Men det er jo lov å håpe Kan jo også hende at det blir lagt ut på xbox originals så man kan laste det ned så det er jo 2 muligheter. Men kjipt å måtte betale for å laste ned et spill man allerede har originalt da Om det funker på moddet xbox aner jeg ikke. Sikkert andre på forumet her som kan gi bedre info om det Endret 26. august 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Frister å kjøpe seg en xbox igjen bare for å spille dette spillet. Synes oddworld var helt fantastisk, og er helt klart det spillet jeg brukte mest tid og hadde mest glede av på xbox. Du vet ikke om det vil komme mulighet for å spille det på 360, eventuelt om det går på en moddet 360? Vet ikke om det har noe å si med hensyn til gamle xbox spill? Om det blir mulig å spille det på X360 i framtiden er vel egentlig ikke mulig å si før det i tilfelle dukker opp. Xbox teamet har aldri lagt ut noen lister på hvilken spill som kommer til å bli spillbare i framtiden. De bare oppdaterer BC listene når det allerede er lagt ut patcher for spillene. Men det er jo lov å håpe Kan jo også hende at det blir lagt ut på xbox originals så man kan laste det ned så det er jo 2 muligheter. Men kjipt å måtte betale for å laste ned et spill man allerede har originalt da Om det funker på moddet xbox aner jeg ikke. Sikkert andre på forumet her som kan gi bedre info om det Å modde en 360 gjør ingenting med tilbakekompabiliteten til maskinen, så å modde den vil ikke få xbox (1) spill som ikke er gjort tilbakekompatibel til å virke. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Første er ett bra snowboard spill. Til vanlig xbox hadde jeg to stk som var utrolig artig, men husker så klart ikke hva de het, og derfor ikke så lett å finne til 360 heller. Kan det være SSX3 og SSX on Tour (SSX4) du tenker på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå