andr3 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei, jeg er nødt til og kjøre trådløst på min stasjonære og har akkurat kjøpt meg en sånn USB -trådløs nettverks-pinne. Men jeg fikk den ikke til og fungere.. Prøvde den på denne bærbare'n som jeg sitter på nå og det funket fint, det eneste som er forskjell på disse to er at på den stasjonære er det 64 bits Vista og på denne er det 32. Og som er standard med Vista er at det popper opp et vindu hvor det står blandt annet, "Finn og installer driverprogramvaren ( anbefales )" osv. jeg valgte den så klart også sto det "Sett inn platen som fulgt med USB2.0 WLAN" jeg gjorde så, men så kom det opp "Kan ikke installere USB2.0 WLAN" "Finner ingen driverprogramvare for enheten." mens på den bærbare fant han den og den ble automatisk innstalert. HJELP MEG! Sier jeg bare :S Lenke til kommentar
andr3 Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 For dere CS-nerder der ute, -- Ikke si noe på at jeg kjører trådløst -- ( det funker inntil jeg får boksen inn i huset ) Lenke til kommentar
alexhegg Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Har du prøvd driveren som ligger på www.smc.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå