fluff Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg er ikke en typisk person som irriterer meg mye over søppel-TV. Tvert imot, er det flere søplete programmer jeg ikke vet hva jeg skulle gjort uten. Jeg ler meg skakk av charterfeber. Det sier litt. Men idag ble grensen nådd. Jeg så nettopp en episode av det nye "reality"-programmet på TV3, Forsmådde Ekskoner. Jeg skal innrømme at jeg ikke hadde den tvilsomme æren av å se hele episoden, men slik forspant handlingsforløpet seg i løpet av det jeg så: - En får vite premisset. En ekskone er sint på sin eksmann og har fått en gjeng med Charlie's Angels kloner til å hjelpe henne å ta hevn. De har bestemt seg for å sprenge mannens båt. - Den ene engelen borrer et hull i bensintanken bakerst på båten. Bensin flommer ut. - Englene plasserer to ekstra bensinkanner bakerst på båten, og borrer hull i dem i tillegg. Mer bensin flommer ut. - En av englene har fått tak i båtnøkkelen. Hun fjerner fortøyningen, setter båten i gir og sender den ut på sjøen. Dermed drar båten en stripe av bensin utover vannet. - Englene får den forsmådde ekskona til å tenne på stripen av bensin. Flammene nærmer seg stadig båten (Som nå står stille og er forankret), fortere og fortere. - Flammene når frem til båten. Båten eksploderer på midten, dog nå uten et flammehav rundt seg, slik det var på forrige klipp. - Fryd og jubel. For seg selv virker det ikke som at handlingsforløpet er mer søplete enn andre søppelprogrammer. Men la oss nå legge til noen faktum, og se om saken stiller seg i et annet lys. 1. Det går ikke an å lage et TV-program som er basert på å ødelegge intetanende folk sine eiendeler. Produksjonsselskapet ville druknet i saksøkingninger (Vet ikke engang om dette er et ekte ord) 2. Uheldig timing med showet. Senest igår gikk det en mythbustersepisode der de testet om en bensintank som ble oppslukt av flammer fra sin egen bensinstrøm ville eksplodere. Det viste seg at den ikke ville det. Tanken ville kun tatt fyr. 3. Selv om det hadde vært et faktum at bensintanker eksploderer i slike omstendigheter, ville ikke det hjulpet noe særlig når båten eksploderte på midten, og ikke bak der bensintankene stod. 4. Tydelige kontinuitetsfeil. Det som plager meg slik med denne serien er at jeg kan se for meg hvordan både kvinner og menn sitter hjemme i stuene sine og tenker "Fytti grisen, disse kjerringene er jo helt sprø!". At produksjonsselskapet kommer seg unna med slikt dritt forblir et uløst mysterium. Sett programmet? Er du enig? Uenig? Diskutér. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har ikke sett det nei. Men så ser jeg ikke så mye på tv lenger untatt noe her og der. Og "reality"show ligger jeg langt unna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har ikke sett på, men det skal bli en forandring på, hørtes ufattelig morsomt ut Lenke til kommentar
-mads Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ta det med et smil da! Ingenting er bedre enn å le seg skakk av folk som de du nevner! Personlig må jeg innrømme at jeg har sett en del på slik søppel-tv, men ikke fordi jeg synes det er interessant og spennede. Tvert i mot fordi jeg synes det er så latterlig! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Reality-tv er, blir og vil alltid være noe dritt. Slike programmer er som oftest døgnfluer. Heldigivis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Forresten, når begynner det? Vet det begynner på TV3, men hvilken dag og klokkeslett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Reality-tv er, blir og vil alltid være noe dritt. Slike programmer er som oftest døgnfluer. Heldigivis. Hvis min googling er korrekt, It was produced by GlassmanMedia and premiered on ABC on May 28, 2007. It was cancelled on June 25, 2007. kilde Endret 25. august 2008 av Slettet-q5ES5fDk Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Haha, det var ikke lenge, nei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det som forundrer meg mest er kanalene som kjøper disse programmene! Allerede kansellerte programmer som er en vits! Kem i alle dager sitter på den hullete pengesekken?? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Reality mistet akuratt sin mening ? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 I den amerikanske serien ”Forsmådde ekskoner” blir nyskilte og deprimerte menn og kvinner forvandlet til vakre, sexy mennesker med fornyet selvtillit. Noen får til og med sjansen til å hevne seg på eksen. Underveis får de frustrerte menn og kvinnene råd og hjelp fra tre berømte ekskoner: Angie Everhart (tidligere gift med skuespilleren Ashley Hamilton), Shar Jackson (tidligere gift med Kevin Federline) og Marla Maples (tidligere gift med Donald Trump). Det første høres greit nok ut, trodde serien valgte ut menn og kvinner som skulle få en "extreme-makeup" behandling eller noe slikt tull for å få bedre selvtillit, kanskje råd om hvordan man takler å bli dumpet. Hvis det er slik som trådstarter sier så er det jo bare idiotisk, kan umulig være underholdning å se en planlagt og godkjent hevn på begge sider. Angie Everhart: Bimbo #1. Shar Jackson: Bimbo #2 som også var en elendig skuespiller i Moesha. Marla Maples: Bimbo #3. Må få med meg en episode . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Snakker vi "Ex wives club" ? In that case: er hun her med? For ei dame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå