O.J Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Det er opprettet to tråder til denne artikkelen. Max Payne ser kul ut på lerretet, blir spennende. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Nå kommer spillhelten Max Payne også i filmversjon. Se videoen Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Oioioi, første gang på lenge at jeg har fått frysninger av en trailer. Dette kommer kanskje til å bli bra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Kva var dei flygande greiene med flammer på? Kan ikkje hugse noko overnaturlege greier i MP-spela. Dei hadde absolutt fanga Max Payne-stemninga i traileren, stemma til Max, dystre og mørke nabolag, den seige bakgrunnsmusikken. Fekk lyst å spele MP igjen, eit av dei beste FPS eg noko gong har prøvd. Endret 26. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
O.J Skrevet 26. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Ut fra traileren ser filmen litt vel surrealistisk ut. Tror de demonene kommer og henter de han skyter gjennom filmen. Ser at demonen henter han ene mens han flyr ut av vinduet etter at Max Payne skyter han med hagla si. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Antar de demonene kun er hallusinasjoner pga. medisiner elns, som jeg har lest et annet sted. Men seriøst, Ludacris? Hva i svarte? Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Var vel nok av overnaturlige fenomener i MP-spillene, dog fremkallt av tung medisinering. Stemninga virket å være bra, men synest Wahlberg ser litt for "ren" ut. MP skal være mer skitten og barsk. Litt med Lars Monsen. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Oi oi! Den så faktisk bra ut! =D Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Ser bra ut, men hadde likt om den var mer mørk, mark var litt pusegutt for jobben syns jeg. Og angående flyvende røde ting? Så var det i spillet at han ble dopet kraftig ned og hadde hallusinasjoner. Tror det er det samme her. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Hva er de Demonene? Husker ikke de fra spillene Lenke til kommentar
athorb Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Var vel nok av overnaturlige fenomener i MP-spillene, dog fremkallt av tung medisinering. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Håper de får med Ragnarock, det var kanskje det stiligste på hele det første spillet. Mye skal til for å leve opp til Max Payne. Er noe av det beste jeg har spilt. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Håper de får med Ragnarock, det var kanskje det stiligste på hele det første spillet. Mye skal til for å leve opp til Max Payne. Er noe av det beste jeg har spilt. Du kan se tydelig i traileren et svært skilt som viser "Ragnarock". Men hvorfor i alle dager valgte de Ludacris som Bravura? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Det lurer jeg også på. Ludacris er så forskjellig fra den virkelige Bravura at det er utrolig. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Min personlige favoritt til å spille Max Payne er Clive Owen, han hadde vært perfekt. Men har troen på at Wahlberg kan bli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg